Lue keskustelun säännöt.
Kertokaapa lomakeskuksia joissa olisi puuhaa lapsille. Helsingistä korkeintaan 400km
25.07.2007 |
Jotakin huvipuistotyyppisiä.
Me ei olla juurikaan käyty missään joten en hirvesti tiiä.
Puuhamaassa olllaan kerran käyty. Punkaharju olis kiva mutta varattu se yö joka olis myös tarvittu.
Vois olla huvipuistotyyppinen, eläinpuisto, leikkipuisto... yms..
Lapset 4kpl 2-7-vuotiaat.
Kommentit (2)
2v ja 7v kanssa ja molemmat tykkäsivät valtavasti. Lähellä on iso leirintäalue ja mökkikylä. Samalla lipulla pääsee 2 päivänä, me ei ehditty kuin yhtenä ja loppui päivä vähän kesken.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
särkänniemi, visulahti, naantalin muumimaailma ja onko turun seudulla joku eläinpuisto Zoolandia tai vastaava? Entäs Ähtärin eläinpuisto vai onko jo liian kaukana?