Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapa lomakeskuksia joissa olisi puuhaa lapsille. Helsingistä korkeintaan 400km

Vierailija
25.07.2007 |

Jotakin huvipuistotyyppisiä.

Me ei olla juurikaan käyty missään joten en hirvesti tiiä.

Puuhamaassa olllaan kerran käyty. Punkaharju olis kiva mutta varattu se yö joka olis myös tarvittu.

Vois olla huvipuistotyyppinen, eläinpuisto, leikkipuisto... yms..

Lapset 4kpl 2-7-vuotiaat.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

särkänniemi, visulahti, naantalin muumimaailma ja onko turun seudulla joku eläinpuisto Zoolandia tai vastaava? Entäs Ähtärin eläinpuisto vai onko jo liian kaukana?

Vierailija
2/2 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v ja 7v kanssa ja molemmat tykkäsivät valtavasti. Lähellä on iso leirintäalue ja mökkikylä. Samalla lipulla pääsee 2 päivänä, me ei ehditty kuin yhtenä ja loppui päivä vähän kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä