Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on rannalla 1- ja 4-vuotiaiden lasten kanssa kuudesta kahdeksaan illalla, voiko silloin olla ilman suojavoiteita?

Vierailija
07.08.2007 |

Antakaa mulle synninpäästö..eihän aurinko tuolloin enää polta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

UV-säteilyä ja 1-vuotiaalle ei yleensäkään suositella aurinkovoiteen käyttöä, vaan riittävän suojaavaa pukeutumista.

Vierailija
2/2 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaa ennemmin vaatteilla, jos pitkään leikkivät auringossa. Meillä ei ole lapsilla käytetty voiteita koko kesänä, suojana vaatteet kun palamisen uhka, ja vältetty on pahinta keskipäivän paahdetta. Ei ole lapset palaneet, eikä juuri edes ruskettuneet. (Auringossakin on kuitenkin oltu) Aurinkovoiteissahan on niin paljon kemikaaleja, että niiden TURHA käyttö mun mielestä hätävarjelun liioittelua ja vaarallista sekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi