Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stockan Hullut päivät verkossa (lokakuu 2016) - miten teillä muilla toimii?

Vierailija
14.10.2016 |

Miten teillä toimii tuo Stockan hullujen päivien verkkopalvelu? Sitähän on näemmä uudistettu tälle syksylle 2016 vastaamaan paremmin asiakkaiden odotuksia....

Itse olen lähinnä kysymysmerkkinä. Tuotteiden lisääminen ostoskoriin ja itse tilaaminen oli edellisistä kerroista poiketen ihan ok, mutta nyt olen turhaan odottanut jonkinlaista tilausvahvistusta sähköpostiin eikä sitä sinne ole vieläkään kuulunut.
Onko siellä tosiaan niin paljon ruuhkaa ja kiirettä, että vahvistuksia saa turhaan odottaa? Koska hullut päivät on ulkoistettu omaksi kokonaisuudekseen, ei tilaushistoriaa voi tarkastella edes Stockan virallisilta sivuilta. :(

Noinkohan katosi tilaukseni bittiavaruuteen ja olen maksanut tuotteista joita en tule ikinä edes saamaan?!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti toimi. Keskiviikkona aamulla sain kaiken haluamani ostoskoriin, mutta sieltä hävisi tavaraa sillä aikaa, kun kirjoitin tietojani. Myöskään tavaroiden kappalemäärää ei saanut muutettua. Kauhean säätämisen ja tavaroiden häviämisen jälkeen sain lopulta tilattua haluamani kahdessa eri osassa (kiitos ilmaiselle postitukselle seuraaviin tilauksiin), mutta jäi kyllä paska maku suuhun. Tilausvahvistuksen tulemisessa kesti yli puoli tuntia ja siinä ajassa mietin moneen kertaan, että mitähän lopulta tilasin ja montako kappaletta. No, kappalemäärä olikin lopulta vähän suurempi kuin oli tarkoitus, mutta ne voi onneksi palauttaa.

Toinen ihmetystä aiheuttava asia oli se, että tuotteita tuli eilen lisää myyntiin. Keskiviikkona aamulla loppuunmyytyjä (esim. Balmuirin huivi ja Uggit) olikin yhtäkkiä saatavilla monia kappaleita. Myös eilen kappalemäärän muuttaminen tökki ja välillä ei saanut tuotetta poistettua kokonaan ostoskorista. Enpä onneksi mitään ollut tilaamassakaan silloin, mutta ärsytti silti.

Vierailija
2/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen ihmetystä aiheuttava asia oli se, että tuotteita tuli eilen lisää myyntiin. Keskiviikkona aamulla loppuunmyytyjä (esim. Balmuirin huivi ja Uggit) olikin yhtäkkiä saatavilla monia kappaleita. Myös eilen kappalemäärän muuttaminen tökki ja välillä ei saanut tuotetta poistettua kokonaan ostoskorista. Enpä onneksi mitään ollut tilaamassakaan silloin, mutta ärsytti silti.

Loppuiko Uggit verkkokaupasta aamulla :o? Niitä oli Helsingin Stockkalla keskiviikko iltana todella paljon jäljellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen ihmetystä aiheuttava asia oli se, että tuotteita tuli eilen lisää myyntiin. Keskiviikkona aamulla loppuunmyytyjä (esim. Balmuirin huivi ja Uggit) olikin yhtäkkiä saatavilla monia kappaleita. Myös eilen kappalemäärän muuttaminen tökki ja välillä ei saanut tuotetta poistettua kokonaan ostoskorista. Enpä onneksi mitään ollut tilaamassakaan silloin, mutta ärsytti silti.

Loppuiko Uggit verkkokaupasta aamulla :o? Niitä oli Helsingin Stockkalla keskiviikko iltana todella paljon jäljellä...

Kyllä loppuivat ja olisikohan mahdollista, että ovat sitten niitä Helsingin "ylijäämiä" laittaneet verkkoon myyntiin? En keksi muutakaan, jos niitä on tosiaan Helsingissä kaupassa riittänyt.

Vierailija
4/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ostoskorin sisältö hupeni kesken tietojen syötön eikä kyseessä ollut edes loppuunmyydyt tuotteet, koska sain niitä noukittua takaisin koriin.

Tilausvahvistus tuli muistaakseni paria tuntia myöhemmin. 

Vierailija
5/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin eilen enkä ole edelleenkään saanut tilausvahvistusta. Laitoin kyllä postia jo asiakaspalveluun! Onneksi otin laskulle sikälimikäli tilaus katosi tuhka tuuleen!

Vierailija
6/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tilasin eilen enkä ole edelleenkään saanut tilausvahvistusta. Laitoin kyllä postia jo asiakaspalveluun! Onneksi otin laskulle sikälimikäli tilaus katosi tuhka tuuleen!

Sama juttu! Helpottava kuulla etten ole ainoa.

Edelleenkään ei ole tilausvahvistusta tullut e-mailiin ja laskulle otin tuotteet. Jälkikäteen olen jo alkanut miettimään, mitä ihmettä mahdoinkaan edes tilata ja osasinko kaikessa kiireessä edes naputella tietoni oikein. Ainakin pankkitunnuksilla tehty tunnistus meni oikein läpi ja luultavasti naputtelin oikein Stockan kortin numeroni. Se on varmaa etten aio todellakaan maksaa tuotteista joita en edes saa.

Tänään näytti taas tulleen verkkokauppaan lisää niitä tuotteita, jotka mystisesti oli myyty verkosta loppuun jo puolessa tunnissa ilmestymispäivänään. Ihmeellistä huijausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tilasin eilen enkä ole edelleenkään saanut tilausvahvistusta. Laitoin kyllä postia jo asiakaspalveluun! Onneksi otin laskulle sikälimikäli tilaus katosi tuhka tuuleen!

Sama juttu! Helpottava kuulla etten ole ainoa.

Edelleenkään ei ole tilausvahvistusta tullut e-mailiin ja laskulle otin tuotteet. Jälkikäteen olen jo alkanut miettimään, mitä ihmettä mahdoinkaan edes tilata ja osasinko kaikessa kiireessä edes naputella tietoni oikein. Ainakin pankkitunnuksilla tehty tunnistus meni oikein läpi ja luultavasti naputtelin oikein Stockan kortin numeroni. Se on varmaa etten aio todellakaan maksaa tuotteista joita en edes saa.

Tänään näytti taas tulleen verkkokauppaan lisää niitä tuotteita, jotka mystisesti oli myyty verkosta loppuun jo puolessa tunnissa ilmestymispäivänään. Ihmeellistä huijausta.

En pitäisi tuota huijauksena vaan ainoastaan toimimattomana järjestelmänä. 

Vierailija
8/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tilasin eilen enkä ole edelleenkään saanut tilausvahvistusta. Laitoin kyllä postia jo asiakaspalveluun! Onneksi otin laskulle sikälimikäli tilaus katosi tuhka tuuleen!

Sama juttu! Helpottava kuulla etten ole ainoa.

Edelleenkään ei ole tilausvahvistusta tullut e-mailiin ja laskulle otin tuotteet. Jälkikäteen olen jo alkanut miettimään, mitä ihmettä mahdoinkaan edes tilata ja osasinko kaikessa kiireessä edes naputella tietoni oikein. Ainakin pankkitunnuksilla tehty tunnistus meni oikein läpi ja luultavasti naputtelin oikein Stockan kortin numeroni. Se on varmaa etten aio todellakaan maksaa tuotteista joita en edes saa.

Tänään näytti taas tulleen verkkokauppaan lisää niitä tuotteita, jotka mystisesti oli myyty verkosta loppuun jo puolessa tunnissa ilmestymispäivänään. Ihmeellistä huijausta.

En pitäisi tuota huijauksena vaan ainoastaan toimimattomana järjestelmänä. 

Mielenkiintoista sinänsä, että myös tämä nyt uudistettu versio on yhtä toimimaton kuin edeltäjänsäkin. Kukahan siellä mahtaa olla verkkouudistusten master mindinä? Ei kovin lupaavaa kuvaa anna taitotasosta tällaiset uudistukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tilasin eilen enkä ole edelleenkään saanut tilausvahvistusta. Laitoin kyllä postia jo asiakaspalveluun! Onneksi otin laskulle sikälimikäli tilaus katosi tuhka tuuleen!

Sama juttu! Helpottava kuulla etten ole ainoa.

Edelleenkään ei ole tilausvahvistusta tullut e-mailiin ja laskulle otin tuotteet. Jälkikäteen olen jo alkanut miettimään, mitä ihmettä mahdoinkaan edes tilata ja osasinko kaikessa kiireessä edes naputella tietoni oikein. Ainakin pankkitunnuksilla tehty tunnistus meni oikein läpi ja luultavasti naputtelin oikein Stockan kortin numeroni. Se on varmaa etten aio todellakaan maksaa tuotteista joita en edes saa.

Tänään näytti taas tulleen verkkokauppaan lisää niitä tuotteita, jotka mystisesti oli myyty verkosta loppuun jo puolessa tunnissa ilmestymispäivänään. Ihmeellistä huijausta.

En pitäisi tuota huijauksena vaan ainoastaan toimimattomana järjestelmänä. 

Mielenkiintoista sinänsä, että myös tämä nyt uudistettu versio on yhtä toimimaton kuin edeltäjänsäkin. Kukahan siellä mahtaa olla verkkouudistusten master mindinä? Ei kovin lupaavaa kuvaa anna taitotasosta tällaiset uudistukset.

Mitä suurempi taho toteuttamassa, sitä enemmän tekevät sutta ja sitä suuremmin tilaaja maksaa korjauksista itsensä kipeäksi. Onhan näitä esimerkkejä nähty. VR:n matkalippu ja paikkalippusysteemit menivät syteen ja saveen, länsimetro jne.

Vierailija
10/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma verkkopuolella on myyvän osapuolen ahneus. Kuluttajat yritetään tietoisesti saada ohjattua oikeaan kauppaan ostoksille, ei verkkoympäristöön. Tällä tavalla lisätään heräteostoksia ja saadaan enemmän myytyä ylimääräisiä oheistuotteita.

Verkkomyyntiin laitetaan taktisesti aina niin vähän tuotteita, että jo parin oston jälkeen ne on myyty verkosta loppuun. Vaikka samaa tuotetta olisi siis kaupassa tarjolla yllin kyllin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkohan tässä pitäisi olla huolissaan tehdyn tilauksen statuksesta....? En ole saanut tilausvahvistusta mailiin ja laskunkin tilasin mailiin enkä postina. Jos tilaus on jumittunut tai tietoihin on eksynyt kaikessa kiireessä joku virhe? En saanut edes tilausnumeroa pankkitunnistautumisen jälkeen: nettisivu päivittyi heti hullujen päivien omille pääsivuille.

Epäilyttää. Ja harmittaa. Pitikin mennä taas tilaamaan yhtään mitään. :((

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä