Lue keskustelun säännöt.
riudun rakkaudessa, joka ei voi koskaan toteutua. miten pääsen tunteesta eroon?
Kommentit (3)
Tajusin, että meistä ei ikinä tulisi kuitenkaan mitään kun ihan perustusluonteinen juttu täysin ristiin menee (arvomaailma siis).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt kandidaattina on hyvännäköinen mies, joka kuitenkin on 20 vuotta nuorempi eikä jutulla voi olla yhteistä tulevaisuutta. Tätä on kestänyt nyt 2 vuotta ja olen tehnyt kaikkeni että siitä ei tule seksisuhdetta, mutta se kiduttaa meitä molempia. Suren jo etukäteen sitä, että jutusta tulee joskus loppu jos emme pysty pitämään sitä pelkkänä ystävyyssuhteena.
Niin se yleensä menee ohi, toisaalta järkeäkin pitää välillä käyttää ettei ihan hurahda.