Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

riudun rakkaudessa, joka ei voi koskaan toteutua. miten pääsen tunteesta eroon?

Vierailija
26.06.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se yleensä menee ohi, toisaalta järkeäkin pitää välillä käyttää ettei ihan hurahda.

Vierailija
2/3 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin, että meistä ei ikinä tulisi kuitenkaan mitään kun ihan perustusluonteinen juttu täysin ristiin menee (arvomaailma siis).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kandidaattina on hyvännäköinen mies, joka kuitenkin on 20 vuotta nuorempi eikä jutulla voi olla yhteistä tulevaisuutta. Tätä on kestänyt nyt 2 vuotta ja olen tehnyt kaikkeni että siitä ei tule seksisuhdetta, mutta se kiduttaa meitä molempia. Suren jo etukäteen sitä, että jutusta tulee joskus loppu jos emme pysty pitämään sitä pelkkänä ystävyyssuhteena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme