Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Olitko tänään missään juhlissa? Minkälaista oli?

Vierailija
02.06.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsiä oli molemmat.

Vierailija
2/3 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaveri piiri on neljänkympin molemmin puolin ja kaikilla vielä pieniä lapsia.



Ja onneksi ei. Tuli kuultua uutisista, minkälaisia lahjoja nykyisin pitää viedä... Naapurustossa on vieläkin meneillään juhlia, kolmessa eri talossa. Onneksi ei ole kutsuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivaa oli ja juttu luisti vaikken ylioppilaan sukulaisia ja naapureita entuudestaan tuntenutkaan. Kahvipöytä suorastaan notkui herkkuja ja omat herkkusuulapseni maistelivat niitä ihan kiitettävän ahkerasti (eivät kuitenkaan rohmunneet ;-) Emme tosin viipyneet kovin kauan (eikö lakkiaiset olekin pikemminkin sellaiset piipahdusjuhlat).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän