Mitä mieltä nimestä HELINÄ pienelle tyttövauvalle?
Kommentit (9)
Ei istunut sukunimeemme, eikä toimi ulkomailla, joten meillä päädyttiin klassisempaan muotoon Helena.
aika hirveä. Harva pysyy sirona koko ikää.
Hohhoijaa..
Helinä on kaunis nimi. Voisin jopa harkita omalleni toiseksi nimeksi, etunimi kun on jo päätetty.
Mulla tulee mieleen Heluna-lehmä, ei voi mitään.
Kummityttöni nimi on Helinä, se on kaunis nimi. Tyttö on vaalea ja siro.
yhden aikuisen tukevahkon Helinän, mitä siitä? Sopii täti-ihmiselle siinä missä pienelle vauvallekin. Minusta turhan tiukkapipoista nämä, että Helinän on pakko olla aina siro kuin keiju siksi, että on yksi keijuhahmo nimeltä Helinä, tai että Toukon olisi oltava syntynyt toukokuussa, tai että Urhon pitäisi aina olla urhea.
Olen kyllä aina inhonnut nimeäni, valitettavasti. Vielä aikuisenakin ärsyttää jostakin syystä. En laittaisi ensimmäiseksi nimeksi ainakaan lapselle.
mutta ei meille tullut sen nimistä lasta