Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä nimestä HELINÄ pienelle tyttövauvalle?

Vierailija
10.06.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei meille tullut sen nimistä lasta

Vierailija
2/9 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei istunut sukunimeemme, eikä toimi ulkomailla, joten meillä päädyttiin klassisempaan muotoon Helena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti nimi

Vierailija
4/9 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hirveä. Harva pysyy sirona koko ikää.

Vierailija
5/9 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa..



Helinä on kaunis nimi. Voisin jopa harkita omalleni toiseksi nimeksi, etunimi kun on jo päätetty.

Vierailija
6/9 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee mieleen Heluna-lehmä, ei voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummityttöni nimi on Helinä, se on kaunis nimi. Tyttö on vaalea ja siro.

Vierailija
8/9 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden aikuisen tukevahkon Helinän, mitä siitä? Sopii täti-ihmiselle siinä missä pienelle vauvallekin. Minusta turhan tiukkapipoista nämä, että Helinän on pakko olla aina siro kuin keiju siksi, että on yksi keijuhahmo nimeltä Helinä, tai että Toukon olisi oltava syntynyt toukokuussa, tai että Urhon pitäisi aina olla urhea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä aina inhonnut nimeäni, valitettavasti. Vielä aikuisenakin ärsyttää jostakin syystä. En laittaisi ensimmäiseksi nimeksi ainakaan lapselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä