Lue keskustelun säännöt.
kiva mul alko loma ja mies joutu lähtee työmatkalle 1vko jenkeissä,
26.06.2007 |
no me koitetaan keksiä lasten kanssa jotain tekemistä täksi viikokosi, onneksi miehen loma alkaa kahden viikon päästä niin saadaan ollakaikki viikko yhtäaikaa lomalla.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
-ap-