Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko asuinpaikkakunnastasi tehty laulua? Mikä se on? :)

Vierailija
18.06.2007 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee näin :



Muistaks Rauman ganalin?

e, emmää muist mittä

Vierailija
2/16 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultra Bra - Hei Kuule Suomi Lyrics





Hei hei hei vaan Suomi

Hei joku JOENSUU

Hei Oulu oot iloinen paikka ja kaupunki



Hei hei kuule Suomi

Jos me tullaan junalla

Jos me tullaan junan kyydissä johonkin Suomeen



Niin oletko sinä Suomi

Sellainen iloinen maa

Jossa on paikkoja ja kolmostuoppeja



refrain:

Silloin jos olet niin

Kuule mä tulen niihin paikkoihin

Ja mä tapaan Suomen tyypit

Hei mä tulen niihin paikkoihin

Ja mä tapaan Suomen tyypit



Hei hei kuule Suomi

Nyt me lähdetään automatkalle

Ja tullaan sinne oletko paikalla



Hei hei hei kuule Suomi

Me ajetaan Vääksyn kautta

Kun ollaan perillä niin voidaanko tavata



Niin oletko sinä Suomi

Sellainen iloinen maa

Jossa on paikkoja ja kolmostuoppeja



refrain



Sitten otetaan isot tuopit

Ja katsotaan Suomea



refrain



Hei mä tulen niihin paikkoihin

Ja mä tapaan Suomen

Suomen tyypit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sir Elvoodin hiljaiset värit: Jumala rankaisee Helsinkiä tänä yönä



Jumala rankaisee Helsinkiä tänä yönä

Raaka, raskas sade katuja lakaisee

Vesi velloo viemäreissä

Katulamput heiluu

Eksynyt linja-auto yössä harhailee

Äiti sulkee lastenhuoneen verhot tiukempaan

Isä TV:n ääreen nukahtaa

Ukkonen jyrähtää

Pieni poika pelkää,

kun Taivaan Isä ajaa taas kivirattaillaan



Sillä Jumala rankaisee Helsinkiä tänä yönä

Raaka, raskas sade katuja lakaisee

Vesi velloo viemäreissä

Katulamput heiluu

Eksynyt linja-auto yössä harhailee,

harhailee



Alakerran eläkkeelle jäänyt vanha vartija

valvoo keittiössä ja katselee

Tuuli riehuu, puut taipuu ja salama lyö

Pienen huoneen hetkeksi valaisee



Sillä Jumala rankaisee Helsinkiä tänä yönä...



Naapurin nainen sängyssänsä yksin odottaa,

kuuntelee kun peltikatto valittaa

Ja neljännen kerroksen nuoren herran

ikkunassa valo palaa taas

Raukka runoillansa maailmaa parantaa



Sillä Jumala rankaisee Helsinkiä tänä yönä

Raaka, raskas sade kaupungin raiskaa

Vesi velloo viemäreissä

Vesisudet ulvoo

Kupungin synnit pois huuhdotaan

pois huuhdotaan

pois huuhdotaan

pois huuhdotaan

Vierailija
4/16 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös elokuva

Vierailija
5/16 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ei ruostu rauta kauhavan, ei poika pohjolan...."



se on syntymäpaikkakuntani. En enään tällä hetkellä asu siellä mutta aika lähellä kumminkin.



ja sitten kauhavasta lauletaan myös laulussa pikkuryssä pietarissa; " vöyri, kauhava ja muut"

Vierailija
6/16 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentävä kalakukko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee kansanlaulu t. sitten en vain tiedä tekijöitä.

Vierailija
8/16 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeä en muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi ei enää

Vierailija
10/16 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kyllä olla tuosta kuraojasta kertova laulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Pate naimisissa Heinolassa on" (krokotiilirokki)

Vierailija
12/16 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko Juice vainaan kappale. En ole kuullut kuin kerran

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy kävellä näin, täytyy kävellä näin.. Anssi Kela: Nummela

Vierailija
14/16 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(en muista kappaleesta mitään muuta enkä tiedä sen esittäjää)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ne vaan haluu vetää lämpimässä encoreja

Ja kähmiä kahmia

Ja kouria jotain vitun Poreja

Ja Turkuja Raumoja





Vierailija
16/16 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työväen teatteri, Kalkku ja Mulkku. Hämeenkatu, Hervanta Koo-Vee ja Ilves Ikuri ja Amuri ja Pyynikki nääs! Nääs nääs polliisiopisto ja Jukka ja Ransu ja Pikkunen kakkonen Nääs nätti nättiä naisia paljon enemmän kun miehiä nääs!



Trio Erektuksen loistobiisi " Tampere"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi