Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis miten on niin vaikea osata pysakoida autoaan niin, etta se ei esta talon asukkaita ajamasta omille paikoilleen!??!? On se nakojaan niin s#o%n vaikeaa. Tullaan vierailuille ja

Vierailija
17.06.2007 |

mahdutaan just ja just sen 3-ovisen japanin ihmeen kanssa keskellä monen neliön pihaa. Ja voin vaan kuvitella jos tuon papparaisen omalle kotiovelle ei ole esim ambulanssilla esteetön pääsy, mikä poru siitä syntyy, mutta eihän se niin väliä ole kun itse vaan äkkiä käy kylässä ja on korkeintaan 7 tuntia. PRKL.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla