Lue keskustelun säännöt.
JIPII!!! Enää 1½ tuntia kun..
09.06.2007 |
.. pääsen ystäväni kanssa kahdestaan piknikille.. hyvää syötävää ja kylmää siideriä rannalla, puhumattakaan keskustelusta ja rauhasta ilman lapsia..
ja miehet jäävät kotiin hoitamaan mukuloita..
Myöhemmin sit vielä terassille ja illalla tanssimaan baariin..
AAAAAHHH!! KESÄ, on tätä odotettukin!
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
..kolmioleipiä joissa välissä yrttituorejuustoa ja grillattua kananfileepihviä..
porkkana ja kurkkutikkuja ja kermaviilidippiä..
viinirypäleitä ja nektariinilohkoja..
Minä se täällä istun kuumeessa kaksi pitkähihaista paitaa päällä. Nyt kun olis kerrankin viikonloppuvapaa, mies ja muksu pois kotoa. PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRKLLE!!!!!