Vankilat on suljettava!
Ihmiset eivät kuulu kaltereiden taakse ilman virikkeitä.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Vaaralliset ihmiset täytyy poistaa yhteiskunnasta tavalla tai toisella. On paljon ihmisiä,joilla ei syystä tai toisesta ole enää mahdollista palata yhteiskuntaan. Koska toiset ihmiset voivat menettää siinä henkensä.Suomessahan vankila on paremminkin joku "koulutuskeskus". kaikkea saa, jopa adhd diagnoosin josta seuraa lailliset huumeet eli lääkkeet. Minusta taas vankeusragaistuksia tulisi koventaa ja vankilarangaistuksiin pitäisi kuulua pakkotyö, kieltäytymisestäsanktiot.
Delfinaarion lakkauttaminen vapautti delfiinit. Nyt on ihmisten vuoro!
viedäänks kaikki vangit sitten salaisella lennolla kreikkaan?
HYVÄ IDEA! Kreikan vankilaan oppimaan että valitus ei auta, kun rikkoo lakeja seuraa rangaistus, siellä voi miettiä kannattiko kun joku Ameri pyytää nostamaan saippuan palasen suihkun lattialta =)
juu kaikki sarjamurhaajat ja raiskaajat vaan vapaalle jalalle
Vastaanottokeskukset suljettava
ja plätyt lähetettävä takaisin kotimaihinsa
Vaaralliset ihmiset täytyy poistaa yhteiskunnasta tavalla tai toisella. On paljon ihmisiä,joilla ei syystä tai toisesta ole enää mahdollista palata yhteiskuntaan. Koska toiset ihmiset voivat menettää siinä henkensä.Suomessahan vankila on paremminkin joku "koulutuskeskus". kaikkea saa, jopa adhd diagnoosin josta seuraa lailliset huumeet eli lääkkeet. Minusta taas vankeusragaistuksia tulisi koventaa ja vankilarangaistuksiin pitäisi kuulua pakkotyö, kieltäytymisestäsanktiot.