Voiko menkat oikeasti olla näin niukat? Olen ihan ihmeissäni =D
Mulla on aina ollyt kivuliaat ja suht runsaat menkat. Kestänyt viikoin jolloin ekoina päivinä saanut parin tunnin välein vaihtaa isointa sidettä, ja viimeisinä päivinä sellaista tuhrua.
Joka raskauden jälkeen menkat muuttuneet kivuliaimmiksi, ja nyt kolmannen jälkeen olen pääsemässä tutkimuksiin koska kolme päivää kuukaudesta olen helvetissä, ja suurimman osan ajasta sattuu muuten vain.
Nyt kuitenkin pari viimeistä kiertoa kun kipulääkitys on ollut kohdillaan, (Litalgin+Panadol+Arcoxia+Tramal) niin vuotoa ei ole juurikaan ollut. Oikeasti todella mukavaa kun vain ekana päivänä on se "kusen housuihin"-olo kun verta vain valuu.
Onko muut huomannut että kunnollnen kivunlievitys vähentää vuodon määrää?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Kai ne nyt vähemmästäkin pillerimäärästä niukkenee tai jää pois.
Ei ne oo vähemmästä niukentunut, vasta kun sain Tramalit lisäksi kun sattui muista huolimatta.
Kai ne nyt vähemmästäkin pillerimäärästä niukkenee tai jää pois.