Lue keskustelun säännöt.
En kestä tätä huoneilmaa, asia on hoidossa mutta vasta ensi viikolla tapahtuu
28.07.2016 |
Asunnossa poltettu pieni ikuisuus, kaikki paitsi ikkunat uusittu. Voitte kuvitella karmiventtiilien kunnon, ovat alkuperäiset ja aivan kärsineet. Aivan kamalaa tulla kotiin useiden tuntien poissaolon jälkeen, kun ilma on tällaista kuin on. Olen aikeissa vaihdattaa kaiken lopunkin paskaisen pois, mutta sitä ennen täytyy odottaa isännöitsijää lomalta ensi viikkoon. Ahdistaa, haluan raikasta ilmaa heti enkä piakkoin.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tarkoitatko korvaus ilma venttiilit ? Mallista riippuen niissä voi olla suodattimet . Ruuvaa irti ja pese, tarvittaessa vaihda uusi suodatin tai pese se.
Tekisi mieli repiä (ei repiä vaan ruuvata) irti nuo venttiilit, vaikka eihän se asiaa auta. Haluan vain raikkaan huoneilman heti!