"Mies säikähti tunteitaan"
Onko tämä aina ihan tuulesta temmattu kiertoilmaisu sille, että ei kiinnosta?
Kyse varatusta miehestä, joka ei aio erota lasten takia.
Kommentit (15)
Suomeksi pano kiinnostaa, hempeily ei, eikä varsinkaan aio jättää vaimoaan.
Kun mies säikähtää tunteitaan, se säikähtää oikeasti sinun tunteitasi. Eli että alat hankalaksi. Kyllä sille varmasti vielä seksi kelpaa, kunhan et vihjaile mitään erosta, teidän yhdessäolosta tms.
Mistä te kaivatte nää kultakimpaleet, oikeasti?!
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmetin väliä sillä on?
Ei kai mitään. Tässä nyt pyörittelee kaikennäköistä päässään, kun itse ihastui silmittömästi ja se tuntui todellakin molemminpuoliselta. Yhden tapaamisen jälkeen mies ei halunnut enää nähdä ja selitys, jonka sain, oli jotain otsikon kaltaista.
En kaipaa moraalisaarnoja varattuun sekoamisesta. Suhdetta ei tule. Ap
Niin paljon vapaita sinkkumiehiä jotka harmittelevat yksinäisyyttään ja naiset kelpuuttaa vain varattuja miehiä :D
mikä järki kirjoitti:
Niin paljon vapaita sinkkumiehiä jotka harmittelevat yksinäisyyttään ja naiset kelpuuttaa vain varattuja miehiä :D
Ihminen ei voi valita, kehen ihastuu ja rakastuu. Eipä ole moneen vuoteen tullut vastaavaa tunnetta ja ihmistä vastaan. Ap
Mies oli varmaan yhtä ihastunut, muttei halua kuitenkaan riskeerata perhettään. Miesparka ei varmaan ennen ollut parisuhteessa ollessaan ihastunut, joten pelästyi tunteitaan. Ap:n kannattaa siirtyä eteenpäin.
Tämä on sukua sille break up-lauseelle "tämä ei johdu sinusta, vaan tämä johtuu minusta, minun täytyy olla nyt vähän aikaa yksin ja tutkia tunteitani". Suomeksi sama: "Tämä johtuu nimenomaan sinusta ja minusta sen verran, että minua ei kiinnosta. Sorry, pitää mennä, on treffit."
Ajatelkaa nyt itsekin: ihminen ihastuu ja rakastuu niin palavasti, että haluaa erota siitä ihastuksen kohteestaan? :D : D
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa nyt itsekin: ihminen ihastuu ja rakastuu niin palavasti, että haluaa erota siitä ihastuksen kohteestaan? :D : D
Voisiko vaakakupissa painaa lapset ja perhe niin, että tekee ratkaisun olla näkemättä uudelleen, koska tietää sen johtavan kaiken hajoamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa nyt itsekin: ihminen ihastuu ja rakastuu niin palavasti, että haluaa erota siitä ihastuksen kohteestaan? :D : D
Voisiko vaakakupissa painaa lapset ja perhe niin, että tekee ratkaisun olla näkemättä uudelleen, koska tietää sen johtavan kaiken hajoamiseen?
No silloinhan hän pelästyy sitä, että voi menettää perheensä. Oikeasti, tuollainen "pelästyn tunteitani"-tuuba on ihan sanahelinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa nyt itsekin: ihminen ihastuu ja rakastuu niin palavasti, että haluaa erota siitä ihastuksen kohteestaan? :D : D
Voisiko vaakakupissa painaa lapset ja perhe niin, että tekee ratkaisun olla näkemättä uudelleen, koska tietää sen johtavan kaiken hajoamiseen?
No silloinhan hän pelästyy sitä, että voi menettää perheensä. Oikeasti, tuollainen "pelästyn tunteitani"-tuuba on ihan sanahelinää.
Niin. Keksin itse tuon säikähti tunteitaan- jutun, oikea selitys oli juurikin jotain sinnepäin, että riski kaiken hajoamiselle on nyt aivan liian suuri.
Haluaisin uskoa, että tunteet olivat molemminpuoliset, koska se on lohdullinen ajatus etten kuvitellut yksin asioita. Niinkuin sanoin, suhdetta ei tule, en minäkään ehdoin tahdoin kenenkään perhettä lähtisi hajottamaan. Tämä nyt on vain tällaista pohdintaa, jota tulee harrastettua kun sydän on särkynyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa nyt itsekin: ihminen ihastuu ja rakastuu niin palavasti, että haluaa erota siitä ihastuksen kohteestaan? :D : D
Voisiko vaakakupissa painaa lapset ja perhe niin, että tekee ratkaisun olla näkemättä uudelleen, koska tietää sen johtavan kaiken hajoamiseen?
No silloinhan hän pelästyy sitä, että voi menettää perheensä. Oikeasti, tuollainen "pelästyn tunteitani"-tuuba on ihan sanahelinää.
Niin. Keksin itse tuon säikähti tunteitaan- jutun, oikea selitys oli juurikin jotain sinnepäin, että riski kaiken hajoamiselle on nyt aivan liian suuri.
Haluaisin uskoa, että tunteet olivat molemminpuoliset, koska se on lohdullinen ajatus etten kuvitellut yksin asioita. Niinkuin sanoin, suhdetta ei tule, en minäkään ehdoin tahdoin kenenkään perhettä lähtisi hajottamaan. Tämä nyt on vain tällaista pohdintaa, jota tulee harrastettua kun sydän on särkynyt. Ap
Kyllähän miehellä varmaan on tunteita alkanut olla, mutta hyvä, jos ei ole sinulle tuollaista tuubaa tarjoillut. Sehän on erittäin hyvä asia, että perheen menettäminen on pelottanut tarpeeksi ja on ottanut takapakkia. Jos taas perheen menettäminen olisi ollut sen väärti, niin sitten tilanne olisi ollut toinen. JA tietysti se, mitä riskejä sinä olisit ollut valmis ottamaan, eihän nämä aina ole tosiaankaan vain niin, että toinen ottaa ja toinen tulee otetuksi.
Mitä hemmetin väliä sillä on?