Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avaan 1200€ koneeni vuodelta 2015 vituttaako?

28.07.2016 |

Ihmettelen lähteekö edes käyntiin.
-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Kommentit (8)

1/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pari kaljaa odotellessa

kippis

2/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumpe se pölykasa lähti 30sekunnissa,Wintoosi toimi samantien.

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain tonnin kone (keskusyksikkö)  jonka ostin vuoden alusta. En ikinä enää palaa takaisin läppäreihin!

4/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset? Mikäs vika läppäreissä on?

Vierailija
5/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

WraithTodd kirjoitti:

Minulla on vain tonnin kone (keskusyksikkö)  jonka ostin vuoden alusta. En ikinä enää palaa takaisin läppäreihin!

Muuten samaa mieltä, paitsi edelleen matkusteltaessa tarvitsen läppärin mukaan. Kotona ei sille oikein käyttöä tavallisesti ole.

Vierailija
6/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aqua kirjoitti:

No mikset? Mikäs vika läppäreissä on?

Tähän mennessä hajonneet/seonneet/mitä vain ihan älyttömän nopeasti. Viimeisimmässä kiintolevy hajosi kun kissa hyppäsi tietokonepöydälle. Mitään muuta ei tarvittu. Ja kyseessä oli kuitenkin noin 700 euron läppäri. Plus pelaamiseen nuo eivät sovellu yhtään. En minä yleensä pelaa Sims kolmosta kummempaa mutta ei tuo viimeisinkään jaksanut pyörittää sitä. Ja plussana vielä se, että pöytäkonetta on helpompi parannella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 1400 euron tietokone joulukuulta 2015. Ja tuo hinta siis ilman näytönohjainta, sillä sen ostin erikseen. Kone tietysti itse kasattu eikä mikään marketin pakettikone.

Vierailija
8/8 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ei toimis? Uusi ja kallis kone. Mulla on vanhempi ja halvempi ja sekin toimii ihan hyvin. Välillä vähän laitoin öljyä tuulettimiin ettei narise.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä