Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nakeeko joku palstan selvannakijoista, missa pikku-Madeleine on ja onko hengissa? Ajattelin, etta nyt tulisi nakijanlahjat todella tarkeaan tarkoitukseen.

Vierailija
31.05.2007 |

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain etelä-euroopan maassa. Suurehko kaunis majatalo tms jossa oleilevat. Talossa on parvekkeet ja ruskeaa väriä. Kukkia pihalla, kaunista. Ympärillä metsää ja majatalo tms on hieman syrjässä.



Pari-kolme miestä vartioivat häntä. Yksi tiukkailmeinen on päävartijana. Tummat hiukset ja vaaleahko iho.



Tyttö voi huonosti kuten odottaa saattaa. On ikävissään ja surullinen.



Tälläinen mielikuva minulle tulee... aika usein ovat osuneet oikeaan mutta ei sitä tiedä.. Toivotaan parasta ja rukoillaan hänen puolestaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä