Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi helv..ti, Paris Hilton pääsi jo pois vankilasta!!!!

Vierailija
08.06.2007 |

Suorittaa loput tuomiostaan kotiarestissa.

Psykiatri todennut että eukko on hermoromahduksen partaalla.



Tavalliset pulliaiset saa kyllä mädäntyä linnassa ja seota tai

tehdä vaikka itsarin. Onpahan yks murhe vähemmän yhteiskunnalle.



Varmaan toooooosi rankkaa kotiarestissa.

Siellä se Hilton voi loikoilla uima-altaalla ja paistatella päivää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa ja hevosella pääsee. (vai miten se sananlasku menikään..)



Jos olisi ollut köyhä ja musta nuori, eipä olisi noin menetelty :(

Vierailija
2/4 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä saat tehdä mitä haluat tosin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On uima-altaat, henkilökuntaa, gourmet-ruokaa, shampanjaa. Ja jos ei Paris voikaan lähteä kodistaan shoppaamaan ja bilettämään, ainahan hän voi online-shopata ja pitää loisteliaita bileitä valtavassa talossaan!



Vittu mitä " oikeutta" joo.

Vierailija
4/4 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on tosi rankkaa kun ei pääse bilettämään kuukauteen, vaan joutuu olemaan luksuspaikassa. Voi Paris raukkaa.



Onko ketään jenkkilässä asuvaa paikalla. Onko siellä noussut asiasta joku kohu..?