Itkuhälylle säilytystasku...Katti Matikaista lainaten mau, mahtavaa...
Pitkästä aikaa surffasin huutonetin sivuille ja joku on keksinyt säilytystaskun itkuhälylle, siis mahtava juttu! ainainen huoli että mihin sen laittaa. Mä ainakin aion huutaa...
Kommentit (12)
Meidän Emmaljungassa se kuomun tasku on siellä ylhäällä, joten ei se siinäkään ihan lapsen pään vieressä ole. Liki puoli metriä väliä.
Eli ei tarvi mitään irtotaskuja, kun on sellaset vaunut.
ja kuulostaa omalle mainoksellesi, tosiaan.
ja lisäksi ompelet nyörit niin saat sen kätsysti kiinni pinnikseen tai vaunuihin... näin meillä.
p.s. en kyllä ihan tiedä millainen on huutonetissä oleva tasku mutta täs tällainen vink vink
älkää vain kysykö moista osoitetta :) hih
http: //www. huuto. net/fi/showitem. php3?itemid=56362740
Mulla on vaunuissa sellanen tasku mihin olen saanut hälyn kätevästi, ja enää en edes hälyä tarvii...
Kivasti on mennyt sinne väliin kun vetskaria vähän raottaa.
Ja toisaalta, hälyttimen takaosassa on klipsu, jolla sen saa kiinni kuomun reunaan - toimi tosin vaan sen aikaa, kun vauva oli melko pieni eikä tajunnut ottaa sitä käsin tutkittavaksi.
Pikkasen mainostamisen makua tosiaan. :D
Kun sehän ei saisi olla ihan lapsen pään vieressä (eli esim. kuomun taskussa)
No, ihan kiva jos joku niitä tekee, silloin kun itse olisin tarvinnut niin roikottelin milloin missäkin, ja en todella ole itse ompelutaitoinen. Nyt ei asia enää ajankohtainen omalla kohdallani.
Sinällään järkevä tasku, mutta nuo mitä kävin kattomassa olivat suurimmaksi osaksi kauhean näköisiä mitä en vaunuihini laittaisi roikkumaan! Ja ihan hyvän hinnankin saa (jos saa myytyä) vanhoista kangaspaloista ;)