Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset karttavat minua?

Vierailija
24.07.2016 |

Mikä minussa on niin vialla, etten onnistu pitämään ystäviä ympärilläni kuin hetken? Ihmiset eivät keskustele minulle? Sivuuttavat mielipiteeni keskusteluissa? Eivät vastaa viesteihin ym. Aina olen ollut vähän ulkopuolinen, outo, vaikka kuitenkin ihan tavallinen. Nykyään minulle on jopa tullut oireita sosiaalisissa tilanteissa hikoilua jännittyneisyyttä, mitä ei koskaan aikaisemmin ollut. En halua enää edes yrittää tutustua ihmisiin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu :(

Vierailija
2/2 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan huonon vastaanoton kummallisen ja hassun ulkokuoreni ansiosta, tähän yhdistettynä aivan sairaalloinen ujous niin soppa on valmis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi