Lue keskustelun säännöt.
Miksi ihmiset karttavat minua?
24.07.2016 |
Mikä minussa on niin vialla, etten onnistu pitämään ystäviä ympärilläni kuin hetken? Ihmiset eivät keskustele minulle? Sivuuttavat mielipiteeni keskusteluissa? Eivät vastaa viesteihin ym. Aina olen ollut vähän ulkopuolinen, outo, vaikka kuitenkin ihan tavallinen. Nykyään minulle on jopa tullut oireita sosiaalisissa tilanteissa hikoilua jännittyneisyyttä, mitä ei koskaan aikaisemmin ollut. En halua enää edes yrittää tutustua ihmisiin.
Kommentit (2)
Itse saan huonon vastaanoton kummallisen ja hassun ulkokuoreni ansiosta, tähän yhdistettynä aivan sairaalloinen ujous niin soppa on valmis.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulla sama juttu :(