Mitä niin jännittävää Tallinnassa on, että sinne viitsisi mennä?
Kommentit (7)
Halvan viinan vuoksihan sinne kai mennään.
Jos siellä on pari kertaa käynyt niin eipä kai oikein muuta kuin viinan osto.
Vierailija kirjoitti:
Halvan viinan vuoksihan sinne kai mennään.
Me käydään sen takia, että siellä saa hyvää ruokaa ja luksushotellin samaan hintaan kuin täällä peruskauraa.
Eli on varaa hemmotella itseään joskus, mutta on kuitenkin niin lähellä ja niin lyhyt matka ettei tarvita mitään ylimääräisiä vapaapäiviä tms.
Kaikki asunkin Tallinnassa, mutta nyt kannattaa tulla tänne Viron kesä pääkaupunkiin Pärnuun.
Olen kuullut, että matkaan menee niin kauan aikaa, ettei mitään järkeä matkustaa sinne. Ellei sitten ole alkkis että pitäis viinaa saada lasti halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Halvan viinan vuoksihan sinne kai mennään.
Tuokin on suhteellista asun Tallinnassa ja kesät Pärnussa, mutta viinat haen Ainazista Latviasta. Virolaisten juomasta alkoholista 20% tulee nyt Latviassa, eli viinarallissakin virolaiset on jo eellä.
Halvemmat hinnat ja pääseepähän helpolla vähän reissuun, ainakin tälleen, ku asuu Helsingissä.