Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä niin jännittävää Tallinnassa on, että sinne viitsisi mennä?

Vierailija
24.07.2016 |

Kertokaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvemmat hinnat ja pääseepähän helpolla vähän reissuun, ainakin tälleen, ku asuu Helsingissä.

Vierailija
2/7 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvan viinan vuoksihan sinne kai mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siellä on pari kertaa käynyt niin eipä kai oikein muuta kuin viinan osto.

Vierailija
4/7 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvan viinan vuoksihan sinne kai mennään.

Me käydään sen takia, että siellä saa hyvää ruokaa ja luksushotellin samaan hintaan kuin täällä peruskauraa.

Eli on varaa hemmotella itseään joskus, mutta on kuitenkin niin lähellä ja niin lyhyt matka ettei tarvita mitään ylimääräisiä vapaapäiviä tms.

Vierailija
5/7 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki asunkin Tallinnassa, mutta nyt kannattaa tulla tänne Viron kesä pääkaupunkiin Pärnuun.

Vierailija
6/7 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että matkaan menee niin kauan aikaa, ettei mitään järkeä matkustaa sinne. Ellei sitten ole alkkis että pitäis viinaa saada lasti halvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvan viinan vuoksihan sinne kai mennään.

Tuokin on suhteellista asun Tallinnassa ja kesät Pärnussa, mutta viinat haen Ainazista Latviasta. Virolaisten juomasta alkoholista 20% tulee nyt Latviassa, eli viinarallissakin virolaiset on jo eellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi