Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko 0.25 mtib/s netistä mitään iloa?

Vierailija
23.07.2016 |

Pojan prepaidiin nettiä mietin ja tuo olisi tarjouksessa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on.

Vierailija
2/6 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ajatelin, että pystyykö mitään pelaamaan, olemaan fb, katsoa YouTube?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla pystyy lukemaan sähköposteja, selailemaan iltalehteä/facebookisa tai katsomaan päivän sään. Videoiden katsomiseen tai pelien pelaamiseen tuo on auttamattomasti liian hidas.

Vierailija
4/6 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä tuosta ei ole mitään iloa, takkuaa koko ajan niin mahdottomasti. Kaikilla, joilla on joku Elisan perus -kännykkäliittymä tietää, kysy heiltä ja koekäytä ensin.

Tarkista myös operaattorin kuuluvuusaluekartat. Myydessä ilmoitetaan liittymän MAKSIMInopeus. Minimistä ei halaistua sanaa.

Vierailija
5/6 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostit voi lukea, käyttää whatsappia, käydä facessa. Mut ei sillä mitään stremeja latailla, mut siihen meillä kotona onkin wlan käytössä.

Vierailija
6/6 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä tuosta ei ole mitään iloa, takkuaa koko ajan niin mahdottomasti. Kaikilla, joilla on joku Elisan perus -kännykkäliittymä tietää, kysy heiltä ja koekäytä ensin.

Tarkista myös operaattorin kuuluvuusaluekartat. Myydessä ilmoitetaan liittymän MAKSIMInopeus. Minimistä ei halaistua sanaa.

Korjataan vielä, että TEOREETTINEN maksiminopeus, johon ei tulla käytännössä koskaan päsemään.