Käykö viisikymppiset missään festareilla?
Kommentit (108)
En käynyt parikymppisenäkään, miksi menisin nyt.
iskelmäfestarit ? porin jazzit ? tangomarkkinat ?
Tiksifestareilla olen ollut joka vuosi kun saan sinne ilmaiset liput ja satun asumaan lähellä.
Monikin käy. Itse en enää jaksa.
Ehkä voisin mennä festarialueen ulkopuolelle piknikille kuuntelemaan musiikkia, ja pussikaljoitella siinä sivussa. 😅
Pori Jazzeilla tuli viimekin vuonna käytyä, noin viisikymppisiä ollaan. Onhan niitä paljonkin festareita, joissa ei ole pelkästään nuorta väkeä liikkeellä.
Heavy ja rock.... ei ihan joka vuosi sovi kalenteriin, mutta useimmiten.
Jopa kuusikymppiset käy, alkukesän liput jo hankittu, elokuussa Alman keikka Tampereella vielä ostamatta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä oletat, että viisikymppiset noilla kävisivät? Me olemme kasarin rokkikansaa, joten ihan laidasta laitaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos en kuunnellut tuollaista nuorempanakaan, niin en aloita nyt.
Kyselijä lienee teinivuosiensa alkupäässä.
Ainakin Flowssa on paljon viisikymppisiä ja kuusikymppisiäkin
Käyn nyt yli 6-kymppisenäkin, jos on hyviä bändejä. Iskelmäfestareilla yms. en ole koskaan käynyt.
70v pääsivät Ruisrockiin ilmaiseksi, nyt heidän täytyy ennen rockviikonloppua jonottaa lippu, eikä niitä riitä kaikille, ilmeisesti menijöitä oli niin paljon ettei kaikki voitu ottaa.
Tuskassa on porukka pääosin viisikymppistä.
52 vuotiaana olin mm Innan keikalla tossa talvella. Mistä revit ajatuksen että 50- vuotiaana kuunnellaan Erkki Junkkarista?
Totta hitossa. Miksen kävisi?! Rakastan musaa. Puistoblues, Ilovaarirock, Rockfest on ainakin ohjelmassa.
Rock, rauha ja rakkaus - ne pysyy. N50+
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä käsitys, että 50 vuotta täytettyään alkaa automaattisesti kuuntelemaan iskelmää, tangoa ja jazzia?? En ole niitä koskaan kuunnellut, enkä kuuntele. Tuskassa kävin viime kesänä.
N60
Tiedän. Suurin osa tuttavapiiristäni.