Lue keskustelun säännöt.
Jos on ostanut osamaksulla Anttilasta, ni tarviiko maksaa enää loppueriä kun firma meni konkkaan?
Kommentit (2)
Eli konkurssipesälle pitää maksaa, mutta niiden ei tarvitse antaa tilattuja tavaroita...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tietenkin tarvii. Maksamatta jättäminen olisi varastamista. Velka siirtyy konkurssipesän hoitajalle joka todennäköisesti myy velat jollekin.