Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa sääntö, että hotellin pitää myydä aamiainen ei-majoittuvalle samalla hinnalla

Vierailija
13.07.2016 |

kuin mikä aamiaisen arvoksi on merkattu majoittuvan asiakkaan kuitin alv-erittelyssä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
2/7 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Hotelli voi tehdä erikoistarjouksia ja kytkykauppoja edullisemmin. Hitelli voi myöd myydä eritasoisia aamiaispaketteja. Suomessa tätä ei juuri tehdä, mutta ulkomailla paljonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään

Vierailija
4/7 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sääntöä. Yleensä ei majoittuva asiakas maksaa aamiaisestaan aina isomman hinnan.

Vierailija
5/7 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hihasta se aamiaisen osuus sitten revitään? Jos myyntipakkoa ei ole, sen arvohan kannattaisi laittaa vaikka 10 sentiksi (koska siitä menee isompi alv).

Vierailija
6/7 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ole. -  Kiinnostaisi kyllä tietää, että millä logiikalla tällainen sääntö pitäisi olla? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti ole. -  Kiinnostaisi kyllä tietää, että millä logiikalla tällainen sääntö pitäisi olla? 

Siksi, koska aamiaisen osuudesta maksetaan korkeampi alv. Mikä olisi hotellin motivaatio merkitä hotellivieraiden aamiaisen arvoksi yli yhtä senttiä, jos sen ei tarvitsisi oikeasti myydä sitä sillä hinnalla kenellekään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi