Lue keskustelun säännöt.
Kerro miltä sinusra tuntui, kun kävelit kohti alttaria häämarssin soidessa ....
Kesämorsian
27.06.2016 |
Jaa hetki häistäsi meidän toisten kanssa, kiitos.
Kommentit (4)
En ole ollut naimisissa enkä aio koskaan mennään niin vaikea sanoa. N42
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jännitti niin, että kukkapuska tärisi ja puristin mieheni käsivartta kuin hengenhädässä.
Jännitti, koska muut ei tienneet vihkimisestä. Mutta yllättävän vähän kuitenkin. Kuiskin vaan miehelle että älä talsi niin kovaa, kun toinen meinasi melkein laukata sinne alttarille :,D
Ei mitään muistikuvaa. Jos vihkimisestä ei olisi kuvia ja videota, en uskoisi sitä koskaan tapahtuneenkaan.