Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko Suviseuroille tms. osallistua, vaikkei ole uskovainen?

Vierailija
27.06.2016 |

Haluaisin "festareille", joissa ei olisi pääasiana ryyppääminen. Mitä Suviseuroilla tapahtuu? Puhuuko kaikki siellä vaan jeesuksesta vai onko siellä ihmisiä vaan hengailemassa? Onko kaikilla siellä ihan omat (jeesus)piirinsä vai voisiko siellä tutustua ihmisiin, vaikkei itse olisikaan uskovainen?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Natural High Healing Festival tuttu? En ole itse käynyt, mutta kaverilta kuulin, että on päihdevapaa vähän hippileiri, jossa voi pitää ihan vilpitöntä kivaa.

Vierailija
2/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan siellä puheet kuuluu, mutta itse ainakaan en enää oikeastaan edes kuuntele sitä, vaan keskityn lähinnä hengailuun, oleiluun ja syömiseen :D ei puhuta jeesuksesta, vaan iham normaaleista asioista. Mieti mikä mahdollisuus nähdä kaikki tutut ympäri Suomen ja maailman kerran vuodessa. Kaikki tutut on muutamab kilometrin etäisyydellä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan siellä puheet kuuluu, mutta itse ainakaan en enää oikeastaan edes kuuntele sitä, vaan keskityn lähinnä hengailuun, oleiluun ja syömiseen :D ei puhuta jeesuksesta, vaan iham normaaleista asioista. Mieti mikä mahdollisuus nähdä kaikki tutut ympäri Suomen ja maailman kerran vuodessa. Kaikki tutut on muutamab kilometrin etäisyydellä:)

Oletko itse uskossa? Jos olet, niin voisitki kuvitella tutustuvasi minunlaiseen vääräuskoiseen ihan vaikka tosiystävyys mielessä, jos satuttaisiin tapaamaan seuroilla?

Ap

Vierailija
4/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Natural High Healing Festival tuttu? En ole itse käynyt, mutta kaverilta kuulin, että on päihdevapaa vähän hippileiri, jossa voi pitää ihan vilpitöntä kivaa.

Siis eikö siellä käytetä _mitään_ päihteitä? Käytännössäkään, eikä vain virallisten sääntöjen mukaan?

Ap

Vierailija
5/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi! Omat kondomit vaan lähtiessä mukaan, koska lähiseudun kaupoista ja huoltamoilta ne loppuvat seurojen aikaan. ;)

Vierailija
6/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki voi! Omat kondomit vaan lähtiessä mukaan, koska lähiseudun kaupoista ja huoltamoilta ne loppuvat seurojen aikaan. ;)

Hah! :D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan siellä puheet kuuluu, mutta itse ainakaan en enää oikeastaan edes kuuntele sitä, vaan keskityn lähinnä hengailuun, oleiluun ja syömiseen :D ei puhuta jeesuksesta, vaan iham normaaleista asioista. Mieti mikä mahdollisuus nähdä kaikki tutut ympäri Suomen ja maailman kerran vuodessa. Kaikki tutut on muutamab kilometrin etäisyydellä:)

Oletko itse uskossa? Jos olet, niin voisitki kuvitella tutustuvasi minunlaiseen vääräuskoiseen ihan vaikka tosiystävyys mielessä, jos satuttaisiin tapaamaan seuroilla?

Ap

Ei se uskoontuleminen ole kovin vaikeaa. Pelastuminen on helppoa. Annat vaan elämäsi Jeesukselle ja sanot että tule Jeesus minun elämään, hyväksyn sovitustyösi ja haluan omistaa elämäni Herralle. Siitä se lähtee pikkuhiljaa etenemään, kyllä Herra ohjaa sinua. Ei kai kukaan halua helvettiin, kun taivaaseenkin pääsee näin helposti.

Vierailija
8/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä kovinkaan hyvin toisiin tutustu, jos ei jo ennestään ole tuttuja siellä joiden kautta tutustua. Omien ystävien ja sukulaisten kesken kaikki ovat. Nuoriso sitten asia erikseen, mutta tutun kautta hekin enimmäkseen toisiin tutustuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan siellä puheet kuuluu, mutta itse ainakaan en enää oikeastaan edes kuuntele sitä, vaan keskityn lähinnä hengailuun, oleiluun ja syömiseen :D ei puhuta jeesuksesta, vaan iham normaaleista asioista. Mieti mikä mahdollisuus nähdä kaikki tutut ympäri Suomen ja maailman kerran vuodessa. Kaikki tutut on muutamab kilometrin etäisyydellä:)

Oletko itse uskossa? Jos olet, niin voisitki kuvitella tutustuvasi minunlaiseen vääräuskoiseen ihan vaikka tosiystävyys mielessä, jos satuttaisiin tapaamaan seuroilla?

Ap

Ei se uskoontuleminen ole kovin vaikeaa. Pelastuminen on helppoa. Annat vaan elämäsi Jeesukselle ja sanot että tule Jeesus minun elämään, hyväksyn sovitustyösi ja haluan omistaa elämäni Herralle. Siitä se lähtee pikkuhiljaa etenemään, kyllä Herra ohjaa sinua. Ei kai kukaan halua helvettiin, kun taivaaseenkin pääsee näin helposti.

Kiitti provostasi! :)

Ap

Vierailija
10/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kesätapahtumia Suomessa riittää, että kannattaa miettiä ensin, mitä haluaa ja sitten etsiä itseään kiinnostava tapahtuma.

Ja ainakaan Tuskassa ei pääasia ole ryyppääminen ja sen on viranomainenkin todennut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Natural High Healing Festival tuttu? En ole itse käynyt, mutta kaverilta kuulin, että on päihdevapaa vähän hippileiri, jossa voi pitää ihan vilpitöntä kivaa.

Siis eikö siellä käytetä _mitään_ päihteitä? Käytännössäkään, eikä vain virallisten sääntöjen mukaan?

Ap

Se on nimenomaan suunnattu ihmisille, jotka eivät halua ryypätä ja rellestää, vaan pitää kivaa päihteettömästi. Siellä on jotain hoitoja, musiikkia, työpajoja, kasvisruokaa, sellasta.

http://naturalhighfestival.fi/fi/koti/

Natural High Healing Festival on päihteetön festivaali. Luovuuden, vapauden ja sydämen festivaalina olemme poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumattomia. Olemme yksinkertaisesti Rakkauden asialla - voisiko parempaa olla?

Vierailija
12/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanvitsi jo on, että missä suviseuralaisia, kondomit loppuu lähikaupoistax vaikka.ehkäisy kielletty

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan siellä puheet kuuluu, mutta itse ainakaan en enää oikeastaan edes kuuntele sitä, vaan keskityn lähinnä hengailuun, oleiluun ja syömiseen :D ei puhuta jeesuksesta, vaan iham normaaleista asioista. Mieti mikä mahdollisuus nähdä kaikki tutut ympäri Suomen ja maailman kerran vuodessa. Kaikki tutut on muutamab kilometrin etäisyydellä:)

Voi, valitettavasti tuo näkyy, että jotkut tulee sinne vain hengailemaan. Saisit enemmän itsellesi, jos keskittyisit kuuntelemaan puheita.

Tuosta pelkästä hengailusta jää tapahtuman jälkeen tyhjä olo, kun asia voisi olla mielyttävämmin.

Ettehän kuitenkaan häiritse heitä, jotka haluavat keskittyä ohjelmaan?

Vierailija
14/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanvitsi jo on, että missä suviseuralaisia, kondomit loppuu lähikaupoistax vaikka.ehkäisy kielletty

Niin, nimenomaan vitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ollut ihan vaan pällistelemässä suviseuroilla, vaikka olen ateisti. Tutuilta vl:ilta kun kysyin, niin saa sinne kuulemma tulla :) Ei siis ollut tarkoitus mennä pällistelemään ja ihmettelemään menoa turistina, vaan ihan vaan tutustumaan ja laajentamaan omaa maailmankatsomusta. Kai noilla kahdella on jokin ero :D Mutta oli kyllä mielenkiintoinen ja hyvää tekevä kokemus. Tuli voimakas ihailun tunne niitä yhteisöllisyyden hyviä puolia kohtaan, kovin tuntui letkeältä meininki. Ja kaikki olivat ihan älyttömän hienosti pukeutuneita, meikäläinen oli siellä kuin mikäkin ryysyläinen :D Hirveästi ihmisiä, hirveän iso alue. Parkkikselta sai kävellä ties miten pitkään alueelle. Ei sitä ihmismassaa osaa kuvitella vaikka onkin Suomen suurimmat musiikkifestarit tullut kierrettyä. Mutta uskonnollinen juttuhan se on. Toivottavasti en pahastuta ketään vanhoillislestadiolaista kun olen tällä tavoin käynyt utelemassa :D

Vierailija
16/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan siellä puheet kuuluu, mutta itse ainakaan en enää oikeastaan edes kuuntele sitä, vaan keskityn lähinnä hengailuun, oleiluun ja syömiseen :D ei puhuta jeesuksesta, vaan iham normaaleista asioista. Mieti mikä mahdollisuus nähdä kaikki tutut ympäri Suomen ja maailman kerran vuodessa. Kaikki tutut on muutamab kilometrin etäisyydellä:)

Voi, valitettavasti tuo näkyy, että jotkut tulee sinne vain hengailemaan. Saisit enemmän itsellesi, jos keskittyisit kuuntelemaan puheita.

Tuosta pelkästä hengailusta jää tapahtuman jälkeen tyhjä olo, kun asia voisi olla mielyttävämmin.

Ettehän kuitenkaan häiritse heitä, jotka haluavat keskittyä ohjelmaan?

Eo ole kyllä vielä tyhjä olo tullut:) meinaatko että sielä kuuluisi istua vaunussa/teltassa 24/7 kuuntelemassa saarnaa? Muuta "ohjelmaahan" siellä ei ole.

Vierailija
17/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat uskonnolliselle festarille?

Vierailija
18/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on avoin tapahtuma ihan kaikille kuten esim. Provinssi tai Kotkan meripäivät jne.

Vierailija
19/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi selvästi päihtyneet tai tapahtumaa häiritsevät poistetaan alueelta.

Vierailija
20/20 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat uskonnolliselle festarille?

Mäkin tässä tilanteessa jäisin mieluummin ihan kotiin kuin lähtisin seuraamaan jotain uskovaisten kekkulointia