Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassua, kun jotkut stubbit pelkää, että Britannislle koostetaan..

Vierailija
27.06.2016 |

mitä kostamista meillä nyt on kun Britannia halusi lähteä EU:sta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelin. Tosin eikö se ollut Sipilä joka horisi jotain kostamisesta? Sinänsä koko EU:n ympärillä pyörivä retoriikka kertoo vain sen että systeemissä on paljon vikaa :D

Vierailija
2/8 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilä puhuu ääneen. Hänen itsensä tekisi mieli kostaa laumasta erottautuvalle Britannialle ja laumaeläimenä hän luulee, että muillakin on vain kosto mielessä. Ja nyt Sipilä esittää hyvää ihmistä, kun ei kostakaan. Aikamoinen niljake osui pääministeriksi tälläkin kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on vain hyvä että Skotlanti itsenäistyy ja Pohjois-Irlanti liittyy Irlantiin.

Vierailija
4/8 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se aivan päivänselvä asia että mokupoliitikot haluavat nyt sitten rankaista brittejä.

Nyt foliota sulle.

Vierailija
5/8 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se aivan päivänselvä asia että mokupoliitikot haluavat nyt sitten rankaista brittejä.

Nyt foliota sulle.

Olet vain tavallinen keskiverto ihminen joka ei tiedä mitään vapaamuuraruudesta

Vierailija
6/8 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sille kostetaan. Jo nyt on punnankurssi ja pörssi vedetty miinukselle. Rahamaailma ei hyväksy, että globalisaatiolle laitetaan kampoihin ja Britit saavat kokea tämän karvaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kostamista kukaan järkevä halua. Mutta tietenkään Britannia ei voi itse noin vain sanella millä ehdoilla se pääsee sisämarkkoinoille, tämänhän vuoksi Norjakin noudattaa suurta osaa EU:n lainsäädännöstä ja Norjassa myös vapaa liikkuvuus toteutuu tämän vuoksi. Eli ihmettelen mitä Britannia meinaa käytännössä tehdä: Valita Norjan mallin jolloin itse asiassa he jäävät pois vain EU:n päättävistä elimistä vai sulkevatko itsensä sisämarkkinoilta pois? EU ei välttämättä myöskään ole valmis tarjoamaan niin edullisia ehtoja Britannialle kuin mitä Norjalle on tarjottu, Britanniahan teki nyt selvän valinnan eli haluaa olla EU:n ulkopuolella. Välillä tuntuu, etteivät ihmiset oikein ymmärrä EU:n funktiota, siinähän määritellään juuri yhteiset kriteerit sille miten yhteisille sisämarkkinoille pääsee mukaan. Pitäisi olla melkein jokin pääsykoe kansanäänestykseen, että ihminen edes tietäisi mistä on äänestämässä!

Vierailija
8/8 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun EU:n lähtölaskenta alkoi, Britit voivat valmistautua hyvin siihen kun uusi liitto solmitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme