Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rovio: Meistä tulee ensimmäinen viihdebrändi, jolla on miljardi fania

Vierailija
22.06.2016 |

Angry Birdseistä tunnettu Rovio on asettanut kovia tavoitteita yhtiön tulevaisuudelle.

- Meistä tulee ensimmäinen viihdebrändi, jolla on miljardi fania. Heidän kanssaan voimme viestiä joka päivä. Teemme jo nyt seuraavan sukupolven viihdefranchisea, kertoo Rovion markkinointijohtaja Peter Vesterbacka tänään ilmestyvässä Tekniikka&Taloudessa (43/2011).

- Tämä vuosi oli lämmittelyä. Kasvatamma liikevaihdon sadoista miljoonista kymmeniin miljardeihin dollareihin, hän sanoo ja jatkaa: -Joka vuosi aiomme kymmenkertaistaa liikevaihdon ja tehdä yli puolet voittoa.

http://www.tekniikkatalous.fi/tekniikka/ict/2011-12-16/Rovion-hurjat-ta…

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on viihdebrändi? Onko Disney viihdebrändi?

Vierailija
2/3 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toiminut. Kohti uusia pettymyksiä, tyypillinen suomitarina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvoisa herra suomen angri böörds, miksi rovio päivitti vanhat (ne ensimmäiset) pelinsä niin ettei niissä pääse eteenpäin ilman rahaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän