Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tuputtaa rahaa

Vierailija
22.06.2016 |

Ärsyttävää, kun seurustelen keskimääräistä varakkaamman miehen kanssa. Koko ajan se idiootti tunkee rahaa, sanoin että menen shoppailemaan niin väkisin tunki 500 e setelin käteen että osta mitä haluat ja pidä loput. Ymmärän hyvän tarkoituksen, mutta en halua olla mikään holhokki.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja lehmätkin lentää..

Jos tosi, olet maksullinen nainen.

Vierailija
2/21 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittele miehelle tätä palstaa. Palstalla päivystävät miehet, joiden mielestä naisten pitää maksaa kaikki, hoitaa yksin lapset ja tehdä kaikki kotityöt.

Toivotaan, että mies muuttuu ns. kiltiksi mieheksi (suomennos: lassukaksi). :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no osta niillä rahoilla miehelle jotain.

Vierailija
4/21 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee samaa. Siirrän aina vastaavan summan sen tilille, se huomaa siirrot vasta sitten kun tekee veroilmoitusta ja ilahtuu, kun olen niin avokätinen häntä kohtaan. :D Ihana.

Vierailija
5/21 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vastaan ja pistä säästöön. Aina se paha päivä jossain kohtaa tulee vastaan.

Vierailija
6/21 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja lehmätkin lentää..

Jos tosi, olet maksullinen nainen.

No jopa on 😂 Heti kun joku haluaa olla kiva rakkaalle ihmiselle, niin palstaämmät leimaa tämän "lahjonnan" kohteen pahaksi huorrrrrraksi. Meillä varmaan sitä ukko on maksullinen nainen, oli tuossa taannoin työttömänä pidemmän aikaa ja minä taas ihan hyvissä töissä, niin siirtelin tarvittaessa hänen tililleen rahaa. Ja vaikka nyt onkin töissä niin yksi päivä siirsin tililleen parisataa euroa, kun itsellä sattui käymään rahapelissä hyvä tuuri ja voittoa tuli sen verran, että riitti ihan jaettavaksi asti.

Vierailija
7/21 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mies rahaa "väkisin" "tuputtaisi", niin eihän sinun ole mikään pakko niitä rahoja käyttää, koska olet moderni nainen, joka tienaa itse omat rahansa, eikö niin? Ethän ole mikään selittelevä lompakkoloinen, ethän?

Vierailija
8/21 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole maksullinen nainen! Sitä paitsi, minkä mä sille voin että rakastuin rikkaaseen mieheen? Ihan köyhänäkin sen ottaisin.

Vierailija
9/21 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mies rahaa "väkisin" "tuputtaisi", niin eihän sinun ole mikään pakko niitä rahoja käyttää, koska olet moderni nainen, joka tienaa itse omat rahansa, eikö niin? Ethän ole mikään selittelevä lompakkoloinen, ethän?

LOMPAKKOLOINEN! Ihanaa! Voisitko myös käyttää edustamasi lajin lempisanaa SHEIMAAJA, niin päiväni on pelastettu?

Vierailija
10/21 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ainakin ihan onnessani.

Vierailija
11/21 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOMPAKKOLOINEN! Ihanaa! Voisitko myös käyttää edustamasi lajin lempisanaa SHEIMAAJA, niin päiväni on pelastettu?

Kiva että piristin päivääsi. :) En tiedä mitä lajia edustan, mutta ilmeisesti sinulle miehen rahojen käyttäminen on arkipäiväistä, kun haluat keskustella ketjun aiheen sijaan käyttämistäni sanoista. Vai olenko ihan väärässä?

Vierailija
12/21 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mua ainakaan haittaa että mies välillä antaa rahaa ja sanoo et osta jotain kivaa. Hänellä on rahaa paljon enemmän kuin minulla ja tiedän että haluaa ilahduttaa. Jättää myös aina rahaa jonkin verran kun lähtee työmatkalle, ihan varuulta jos tulee yllättävä meno.

Ihmeellisiä ongelmia ihmisillä.

Vierailija
13/21 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia näköjään riittää. :D

Vierailija
14/21 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mua ainakaan haittaa että mies välillä antaa rahaa ja sanoo et osta jotain kivaa. Hänellä on rahaa paljon enemmän kuin minulla ja tiedän että haluaa ilahduttaa. Jättää myös aina rahaa jonkin verran kun lähtee työmatkalle, ihan varuulta jos tulee yllättävä meno.

Naiset on fiksumpia kuin miehet tai ainakin pragmaattisempia talousasioissa. Juuri siksi nainen harvoin alkaa suhteeseen itseään huonommin tienaavan miehen kanssa, koska anteliaisuus on monelle naiselle vieras käsite. Mietitään vain aina omaa napaa ja sitä miten itse pääsisi kulloisestakin tilanteesta parhaiten hyötymään. Miehet ovat hövelimpiä rahan suhteen, kun kyseessä on elämänkumppani. Nainen usein torppaa jo alkumetreillä miehen, joka saattaisi koitua hänelle edes jollain tavalla  taloudelliseksi taakaksi. Mies vain rakastuu naiseen eikä edes ajattele tuloeroja. Kyllä naiset osaa tämänkin homman.

Vierailija
15/21 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä munkin ihan vihitty aviomies saatta joskus antaa 500€ shoppailurahaa,tietää, et mulla aina "omat" rahat menee ruokaansa lasten juttuihin ja itelle harvemmin tulee ostettua jotain.

Ihan ilolla otan vastaan ja tuhlaan!

Vierailija
16/21 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes keksisi mitään ostettavaa 500 eurolla. Laittaisin johonkin säästöön todennäköisesti.

Vierailija
17/21 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on fantasia, että olisin rikas ja voisin tehdä naiselleni juuri noin. Kalu jäykistyy kun ajattelen, miten hyvännäköiseksi hän itsensä niillä rahoilla laittaisi.

Vierailija
18/21 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on fiksumpia kuin miehet tai ainakin pragmaattisempia talousasioissa. Juuri siksi nainen harvoin alkaa suhteeseen itseään huonommin tienaavan miehen kanssa, koska anteliaisuus on monelle naiselle vieras käsite. Mietitään vain aina omaa napaa ja sitä miten itse pääsisi kulloisestakin tilanteesta parhaiten hyötymään. Miehet ovat hövelimpiä rahan suhteen, kun kyseessä on elämänkumppani. Nainen usein torppaa jo alkumetreillä miehen, joka saattaisi koitua hänelle edes jollain tavalla  taloudelliseksi taakaksi. Mies vain rakastuu naiseen eikä edes ajattele tuloeroja. Kyllä naiset osaa tämänkin homman.

Tuo nyt ei meidän tapauksessa pidä paikkaansa, mä aloitin suhteeni itseäni huonommin tienaavan kanssa. Tai mies oli vielä opiskelija kun alettiin seurustelemaan, itse olin jo työelämässä mukana. Eli ei sovi sun teoria muhun ainakaan :D

Vierailija
19/21 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt ei meidän tapauksessa pidä paikkaansa, mä aloitin suhteeni itseäni huonommin tienaavan kanssa. Tai mies oli vielä opiskelija kun alettiin seurustelemaan, itse olin jo työelämässä mukana. Eli ei sovi sun teoria muhun ainakaan :D

Ei tietenkään päde joka ikiseen parisuhteeseen, enkä toki niin väittänytkään. Kuitenkin yleisellä tasolla katsottaessa naisilla on huomattavasti useammin vaatimuksena se, että mies tienaa vähintään suunnilleen yhtä paljon nainen, jotta nainen ei vahingossakaan joudu tilanteeseen, jossa hän maksaisi yhteisistä kuluista enemmän. Vai oletko eri mieltä asiasta?

Vierailija
20/21 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se on parisuhteessa tärkeää. Miettiä tarkkaan, mikä on kenenkin rahaa, kuka ne on käyttänyt ja paljonko ollaan toisilleen velkaa. Viittaan täällä muutamiin kommentoijiin, joille ilmeisesti on tuntematon käsite "lahjoittaa". Ainakin silloin, kun siitä ei itse hyödy mitenkään.