Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kattilaan jää tuttipulloja keittäessä jotain valkeaa..?

Vierailija
15.06.2007 |

Meillä on noita Mamin tuttipulloja, jotka pitää kasata.

Jotain valkeaa tosiaan kattilaan jää, eikä lähe millään pois. Ootteko muut huomannu samaa?



Esikoisella oli erit pullot, niistä ei kyllä mitään jääny..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese tiskikoneessa!

Vierailija
2/4 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo kalkki voisi olla se juttu. Asutaan eri asunnossaki, ku viimeks..



Siitä ei kai kuitenkaan mitään haittaa ole?



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin meilläkin oli. Keitin kuitenkin. Sitruunalla saa hyvin puhdistettua kattilan.

Vierailija
4/4 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos unohdat tuon kylmällä huuhtelun, niin kyseessä on maidon proteiinit, jotka koaguloituvat kuumalla pestessä kiinni pulloon ja irtoavat kattilaan keitettäessä. Jos olisi kyse kalkista, niin sitähän jäisi kattiloihisi muustakin kuin pullojen keittelystä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä