Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, huomenna lapset jää kesälomalle ryhmiksestä. Kortit hoitajille on tehty,

Vierailija
07.06.2007 |

mutta mitä kivaa korttien lisäksi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata tai jotain sellaista? ap

Vierailija
2/2 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoitajia on monta, niin yhteinen lahja on ihan ok. Mun lapsilla on yhteensä 7 vakihoitajaa ryhmissä + väliaikaiset + päiväkodin johtajata. Siksi yritän aina keksiä jotain yhteistä. Tänä vuonna leivoin kakun, viime vuonna kasasin herkkukorin (kahvia, teetä, keksejä, kahvimuksinalustoja, suklaata tms)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä