Lue keskustelun säännöt.
Kysymys synnyttäville/synnyttäneille
Kommentit (2)
Mun mielestä sama, yksilöllisyys ja empaattisuus myös.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänMun mielestä sama, yksilöllisyys ja empaattisuus myös.
kuunteli ja keskusteli, kysyi toiveita ja täytti ne, jotka sopi tilanteeseen parhaiten. Sanoi suoraan, jos jokin ei toiminut. Esim. kun pyysin epiduraalia, sanoi, että ei laiteta. Pääset kohta ponnistamaan, vaikka ei nyt siltä tunnukaan, kestä hekti vielä, puolen tunnin päästä koko homma ohi... ja niin se oli. :)