Miten voi tuntemasi keski-ikäinen pariskunta, joka on ollut yhdessä teini-iästä lähtien?
Jos tunnet tällaisen parin niin mitä heille kuuluu keski-iässä?
Kommentit (11)
Samoin tänne kuuluu ihan hyvää. 35 vuotta tulee yhteiseloa tänå vuonna, lapset lähteneet jo maailmalle ja elellään taas kaksin.
Voi tietenkin. Miten ei muka voisi?
Olen 42-vuotias nainen ja tapasin mieheni 15-vuotiaana, hän oli 18v.
Mua jännittää tällä hetkellä kovasti, kun lapsemme ovat muuttamassa pois kotoa samaan aikaan (20- ja 18-vuotiaat).
Ekaa kertaa jäämme kahdestaan sitten nuoruusvuosien. Ap
Muutama minuutti ja harrastetaan taas seksiä.
Ymmärtääkseni erittäin hyvin. Heistä on aina tullut sellainen fiilis että todella nauttivat toistensa seurasta, ja romantiikkaakin löytyy, mutta ei mitään ällöä ja liikaa. Heillä on kolme lasta, jotka ovat kaikki jo aikuisia, en muista varmaksi onko nuorinkin jo muuttanut kotoa.
Erosivat keski iän kynnyksellä, molemmilla nyt uudet.
Ovat edelleen onnellisia ja viihtyvät yhdessä. Yksi pari ollut yhdessä 40v, toinen 45v. Oma poikakin vaimonsa kanssa lukiosta lähtien eli 27v.
Eron partaalla, muuttivat eri asuntoihin, mies haluaisi elää uutta nuoruutta jota ei aikanaan ollut.
Kiitos hyvää kuuluu, jos nyt ei fyysisen sairauteni aiheuttamia ongelmia lasketa. Onnellisia olemme edelleen, yhdessä 34 vuotta, lapset jo aikuisia jne.
Hyvin voivat myös useat sukulaiseni ja ystäväni, jotka ovat olleet yhdessä teini-iästä saakka.
Jännä kysymys sinällään. Miten ap itse voit?
Kiitos oikein hyvää.