Lue keskustelun säännöt.
Ei pitäisi lukea iltalehteä enää myöhään. Nyt ei tule uni....
30.05.2007 |
IL:n verkkosivuilla:
Pikkupoika hukkui uimalassa
30.5.2007 21:45
Alustavien tietojen mukaan lapset olivat poistuneet uimalaan luvatta kotipihaltaan.
Pikkupoika hukkui keskiviikkoiltapäivänä Pankalan uimalassa Mikkelissä.
Pinnan alle painunutta ja vedessä noin 12 minuuttia ollutta poikaa elvytettiin tuloksetta tapahtumapaikalla ja Mikkelin keskussairaalassa lähes tunnin ajan.
Kuusivuotias poika oli tullut uimalaan iltapäivällä kaverinsa kanssa. Uimalassa ei ollut tuolloin muita. Uimataidoton poika oli mennyt tuntemattomasta syystä laiturin päästä veteen ja painunut pian veden alle.
Poliisi tutkii asiaa tapaturmana.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyseessä on siis uimaranta ja aika syrjäisellä paikalla, metsää jne..