Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pitääkö/kannattaako työnhaku katkaista?
15.06.2016 |
Olen siis ollut työtön työnhakija ja nyt saan nopella varoitusajalla parin kuukauden työpätkän lomatuuraajana. Pitääkö työnhaku katkaista vai jatkanko edelleen työnhakijana työkkärin kirjoilla. Onko tässä jotain mitä pitää ottaa huomioon? Työ on kokopäiväinen, eli mitään työttömyyskorvauksia en tietenkään hae/saa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ilmoitat te-toimistoon työn ja sen keston, voit olla siellä asiakkaana vaikka olet työssä.