Lue keskustelun säännöt.
Sims 2 pelaajia?
14.06.2007 |
Voiko " vanhus" edetä töissä? eli harmaahapsi. Tuntuu ettei enää saa ylennyksiä vaan vaan käy siellä.... kaikki tavoitteet on melkein huipussaan.
Voiko mitenkään vanhasta tehdä enää nuorempaa, siis sillä eliksiirillä pääsee vaan sen aikakauden alkuun mutten nuoremmaksi.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla