Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puette vauvanne jos 15 astetta lämmintä ja kamala tuuli?

Vierailija
11.06.2016 |

?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin jos lähdette ulos vaunuilemaan?

Vierailija
2/3 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleecepuku, tumput, hattu ja makuupussiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodyn ja sukkisten lisäksi fleecepuku, myssy, rattaissa on sellainen tuulelta suojaava makuupussi joka ylettyy suunnilleen rintaan asti, vauvan nukahtaessa laitan vielä viltin päälle jolloin kädetkin pääsee suojaan koska hereillä ollessaan heiluttelee vaan tumput käsistään pois. Jos tuuli hetkeksi hellittää ja aurinko alkaakin paistamaan (niinkuin esim eilen lenkillä), niin viltti pois ja pukua vähän auki. Hyvin nukkui!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi