Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuuko joku MOISIO/ YLI-MAARIA (TURKU) alueella? Koulut ja päiväkodit..

Vierailija
11.06.2016 |

Etsimme uutta asuntoa alueelta moisio/ ylimaaria. Lapset ovat nyt iältään 4 v ja 1v. Uutta koulua on nyt siis lupailtu Yli-Maariaan vuonna 2019? Tiedän että sitä tosin on lykätty jo monesti.. Mutta jos koulu tulee, siinä mielessä Yli-Maaria lienee parempi lapsiperheelle?

Kulkeeko lapset sitten Moision puolelta Yli-Maariaan kouluun? Luin lehtijutusta että kun Yli-Maarian koulu valmistuu, Moision nyk. koulurakennus lopetetaan???! Tuntuu oudolta, koska yksi iso peruste Yli-Maarian uudelle koululle on se että matka Yli-Maariasta Moisioon on esim. ekaluokkalaiselle pitkä ja vaarallinen? Eikös sama juttu ole sitten toisinpäin...

Yli-Maariassa on nyt uusi päiväkoti, kokemuksia siitä? Ja mites Moision päivähoitotilanne, luin että siellä olevaa yksikköä ollaan lopettamassa? Mihin moisiolaiset sitten kuskaa kakaransa päivähoitoon jatkossa? Tuskin ne kaikki yhteen pieneen yksityiseen päiväkotiin mahtuu...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäkärlässäkin olis koulu.

Vierailija
2/3 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun pitäisi aueta vuonna 2018.

Siihen yhteyten tulee myös kunnallinen iso päiväkoti. Oisko ollu joku 100lasta mahtuis päiväkotiin.

Moision koulun lopettamisesta en osaa sanoa. Mutta siellähän on sisäilmaongelmia ollut, eli kuka haluaa lapsensa sinne jos hieman kauempana on uusi koulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme