Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä mieltä tästä "perheselvittelystä", jonka aiheutti "seurue"??
08.06.2016 |
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä tarvitse kai olla mitään mieltä. "Seurue" on newtalkia, jonka avulla kerrotaan korrektilla tavalla että kyseessä olivat mannet.
George Orwell on kyllä nykyään erittäin ajankohtainen. Suosittelen myös Jacques Ellul, "Propaganda".
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jospa ne perheiden välit nyt tulivat selviksi.
Alue: Aihe vapaa
Ei siitä tarvitse kai olla mitään mieltä. "Seurue" on newtalkia, jonka avulla kerrotaan korrektilla tavalla että kyseessä olivat mannet.