Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen paasto

Vierailija
03.05.2025 |

Olisiko hyvä idea kokeilla olla yksi päivä syömättä? Juomaksi paastopäivälle muutama litra kivennäisvettä?

Olisiko toteutus noin yksinkertainen? Mites muut paaston suunnittelijat?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaankin siitä, mitä tällä tavoittelet. 

Vierailija
2/10 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sitruunamehupaastolla kaksi viikkoa. Suoli pitää tyhjentää kerran päivässä. En lähtisi mihinkään vesipaastolle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän 1-2 24 h paastoa kuukaudessa. Juon vettä, elektrolyyttejä ja mustaa kahvia. Mutta pätkäpaastoan muutenkin, joten tämä on helppoa. 

Vierailija
4/10 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu varmaankin siitä, mitä tällä tavoittelet. 

En oikeastaan tavoittele mitään. Arvelen paaston olevan ihmiselle terveellistä. Siinäpä lyhykäisyydessään.

Vierailija
5/10 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän 1-2 24 h paastoa kuukaudessa. Juon vettä, elektrolyyttejä ja mustaa kahvia. Mutta pätkäpaastoan muutenkin, joten tämä on helppoa. 

Yksi päivä syömättä rytmillä tulee herkästi noin 40 tunnin paasto kuin itsestään :)

Vierailija
6/10 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä tuolla kokeilla. Varaudu siihen että seuraavana päivänä voi olla energiat pois.

Vierailija
7/10 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi päivä syömättä rytmillä tulee herkästi noin 40 tunnin paasto kuin itsestään :)

Joo, olen joskus noudattanut ADF, jossa söin vain joka toinen päivä ja välissä aina reilu 40 h paastoa. Koin tämän kuitenkin itselleni liian raskaaksi ja siirryin sitten tähän. 

Vierailija
8/10 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pitkään pari paastopäivää viikossa, tai no 5:2 mukaisia paastopäiviä. 

Vierailija
9/10 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo pitkään pari paastopäivää viikossa, tai no 5:2 mukaisia paastopäiviä. 

Tuossa on sama idea. 5:2 paastossa syödään niukasti 2 päivää viikossa. Aloituksessa ollaan päivä syömättä.

Vierailija
10/10 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pätkäpaastoan, tavallisesti 18/6 rytmillä. Välillä pidän 24h paaston ja se menee ihan helposti työpäivänäkin, vaikka syön vasta töiden jälkeen kotona. Ei tule nälkä, eikä vettäkään tarvii kauheasti kitata, pari litraa 24h:n aikana riittää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä