Lue keskustelun säännöt.
Oliko tarpeeksi pitkä aika
30.05.2007 |
kun imetin lastani 1v. ja3kk.??? Vieroitin siis vähän aikaa sitten (3vk.) .. Lapselle vieroitus oli helppoa, mutta itse oisin ehkä halunnut vielä jatkaa. Se hyvä juttu vieroituksessa oli, että lapsi herää enää öisin VAIN 1-5kertaa:)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla