Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika outo oli tuo nelosen dokumentti pitkään imettävistä naisista!

Vierailija
30.05.2007 |

Kyllä sen ymmärtää, että vauvoja imetetään ja että kehitysmaissa, joissa puhdasta vettä ei ole saatavilla imetetään pitkään, mutta että länsimaassa vielä kahdeksanvuotiasta imetetään. Voi hyvät ihmiset sentään! Aika erikoista! No kukin tavallaan, mutta ei taida olla enää lapsenkaan psyyykkeelle terveellistä noin pitkä imetys.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi