Lue keskustelun säännöt.
Aika outo oli tuo nelosen dokumentti pitkään imettävistä naisista!
30.05.2007 |
Kyllä sen ymmärtää, että vauvoja imetetään ja että kehitysmaissa, joissa puhdasta vettä ei ole saatavilla imetetään pitkään, mutta että länsimaassa vielä kahdeksanvuotiasta imetetään. Voi hyvät ihmiset sentään! Aika erikoista! No kukin tavallaan, mutta ei taida olla enää lapsenkaan psyyykkeelle terveellistä noin pitkä imetys.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla