Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla väsyessä itsetuhoista käytöstä?

Vierailija
29.05.2007 |

Minä puran väsymykseni itseäni vastaan. Tapoja on monia, totaalinen syömättömyys, ahmiminen, liiallinen juominen, liiallinen liikunta. Jos en syö mitään,en saa unta nälältä ja seuraava päivä on pilalla. Jos taas liikun hulluna, kärsin lihaskivuista. Juominen taas aiheuttaa krapulaa. Ahmiminen aiheuttaa henkistä krapulaa. En ole anorektikko vaan yli 90 kiloinen ja ylipainoinen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan myöskin yösyöntiä joka jäi kun imetin vauvaa. Nälkä oli aina.

Liikkumista en pidä itsetuhoisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi