Voisitko seurustella ... ?
a) Irakilaisen islamistin
b) suomalaisen rasistin
c) kanssasi samaa sukupuolta olevan
d) rääväsuun
e) ujon hissukan
f) neliraajahalvaantuneen
kanssa? Olettaen, että henkilö olisi muuten kaikin puolin sinulle ihannekumppani?
Kommentit (12)
En taitaisi ottaa ketään heistä. Iän myötä sitä nirsoutuu. ;) Mieluummin yksin omassa mukavuudessa kuin jonkun ärsyttävän kanssa.
E juuri ja juuri JOS kaikki muut asiat olisivat kunnossa, muita en ottaisi kun ei ole pakko. N42
E koska olen itse samanlainen luonteeltani.
E koska olen itsekin ollut semmoinen
Mika kirjoitti:
E koska olen itsekin ollut semmoinen
<3
D, olen itsekin välillä vähän rääväsuu 😀
Muihin vastaus ei
Millainen on rääväsuu? Siis millaista sä ap tässä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Millainen on rääväsuu? Siis millaista sä ap tässä tarkoitat?
Irstas?
a - ehdottomasti EN!!!
b - riippuu "taudin" vakavuudesta: lievä ennakkoluuloisuus vielä menettelee, mutta ideologiaksi yltynyt täysrasismikiihkoilu ei todellakaan.
d - paha sanoa. Jos tyyppi heti alkajaisiksi yrittäisi iskeä minut tyyliin "hei typy, sull on mahtava peräsin ja pulleat purjeet, eiköhän lähdetä panee?", niin se suhde ei ikinä pääsisi edes alkamaan. Jos taas se rääväsuisuus olisi sellaista mehevää kielenkäyttöä, mutta ei mitenkään matalamielistä tai loukkaavaa, niin ehkäpä sitten joo.
Muut: miksei, voisin ainakin harkita.
a) en, enkä kenenkään muun minkään uskonnon uskovan/harjoittavan kanssa.
b) en, sillä rasismi.
c) kyllä sillä panseksuaalisuus.
d) kyllä, eipä tulisi tylsää.
e) en, sillä olen ollut itse enkä koe hyväksi puoleksi.
f) en, en kuitenkaan saisi mitä tarvitsen ja haluan. Mm tykkään rajuista petipuuhista.
c ja e, muiden kanssa en.