Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella ... ?

Vierailija
10.05.2016 |

a) Irakilaisen islamistin
b) suomalaisen rasistin
c) kanssasi samaa sukupuolta olevan
d) rääväsuun
e) ujon hissukan
f) neliraajahalvaantuneen
kanssa? Olettaen, että henkilö olisi muuten kaikin puolin sinulle ihannekumppani?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

c ja e, muiden kanssa en.

Vierailija
2/12 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin: b,d ja e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taitaisi ottaa ketään heistä. Iän myötä sitä nirsoutuu. ;) Mieluummin yksin omassa mukavuudessa kuin jonkun ärsyttävän kanssa.

Vierailija
4/12 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

E juuri ja juuri JOS kaikki muut asiat olisivat kunnossa, muita en ottaisi kun ei ole pakko. N42

Vierailija
5/12 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

E koska olen itse samanlainen luonteeltani.

Vierailija
6/12 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

E koska olen itsekin ollut semmoinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika kirjoitti:

E koska olen itsekin ollut semmoinen

<3

Vierailija
8/12 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

D, olen itsekin välillä vähän rääväsuu 😀

Muihin vastaus ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on rääväsuu? Siis millaista sä ap tässä tarkoitat?

Vierailija
10/12 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on rääväsuu? Siis millaista sä ap tässä tarkoitat?

Irstas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

a - ehdottomasti EN!!!

b - riippuu "taudin" vakavuudesta: lievä ennakkoluuloisuus vielä menettelee, mutta ideologiaksi yltynyt täysrasismikiihkoilu ei todellakaan. 

d - paha sanoa. Jos tyyppi heti alkajaisiksi yrittäisi iskeä minut tyyliin "hei typy, sull on mahtava peräsin ja pulleat purjeet, eiköhän lähdetä panee?", niin se suhde ei ikinä pääsisi edes alkamaan. Jos taas se rääväsuisuus olisi sellaista mehevää kielenkäyttöä, mutta ei mitenkään matalamielistä tai loukkaavaa, niin ehkäpä sitten joo.

Muut: miksei, voisin ainakin harkita.

Vierailija
12/12 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) en, enkä kenenkään muun minkään uskonnon uskovan/harjoittavan kanssa.

b) en, sillä rasismi.

c) kyllä sillä panseksuaalisuus.

d) kyllä, eipä tulisi tylsää.

e) en, sillä olen ollut itse enkä koe hyväksi puoleksi.

f) en, en kuitenkaan saisi mitä tarvitsen ja haluan. Mm tykkään rajuista petipuuhista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän