Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi juma tota espanjalaista naista. Mitä järkeä on turhaan yrittää imettää adoptio lasta?

Vierailija
29.05.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että tuommoisessa tilanteessa voisi keskittyä johonkin muuhunkin kuin imetyksen aloitukseen. Ja sitten nainen oli ihan onnesta soikeana, kun hän sai annettua maitoansa lusikalla tytölle.



Menee yli ymmärryksen koko tuo dokumentti..

Vierailija
2/8 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hurjaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyishän sen muijan tajuta, että jos lapsi ei ole saanut koskaan rintaa ja kun kyse on jo noinkin isosta lapsesta, niin ei tuo tule koskaan huolimaan rintaa.

Vierailija
4/8 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sitä nyt saa kokeilla. Itsekinhän se nainen sanoi, että tuskin onnistuu, kun tyttö ei ole moiseen tottunut. Älkääs nyt mammat liiotelko! Ihan rakastavalta vanhemmalta se musta vaikutti.

Vierailija
5/8 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen vaikuttanut ollenkaan sellaiselta, joka yrittäisi pakottaa lastansa imemään rintaa. Hän haluaa antaa lapselle mahdollisuuden, ja sillä siisti. Minusta se on hyvä tapa antaa adoptiolapselle läheisyyttä ja turvaa, mitä pikkuinen aivan varmasti tarvitseekin. Kyllä nainen varmasti itsekin tiesi, niin kuin sanoikin, että imetyksen alkaminen tuossa iässä on vaikeaa.



Minä ainakin arvostan tuota yritystä, enkä todellakaan ajattele, että nainen olisi vain halunnut yhden imeväisen lisää. Typerää edes sanoa tuollaista.

Vierailija
6/8 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä " tissipullostakin" se nainen oli ihan innoissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiintymyssuhde syntyy helpommin ja on voimakkaampi?



Minulle imettämisen lopettaminen oli surun paikka. Tavallaan ymmärrän kyllä tätä äitiä.

Vierailija
8/8 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mun mielestäni " turhaa" julkisuutta hinnalla millä tahansa hakevat ovat outoja.