Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan savulohi säilyy jääkaapissa? Eli voiko ostaa tänään ja syödä vasta juhannuksena? Kiitos!

Vierailija
21.06.2007 |

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalaahan tulisi säilyttää 0 - +3 asteessa, ja harvoin kotijääkaappi on niin kylmä, mut itse kyllä uskaltaisin vielä syödä sitä lauantaina. Kannattaa tosin kalaa ostaessa varmistaa että se on savustettu tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan