Lue keskustelun säännöt.
Porvoolaisia paikalla?
13.06.2007 |
Olisin kysyllyt ihan yleistä? Miten olet viihtynyt? Hyvät palvelut? Mikä alue voisi olla mukava lapsi perheelle? Meinaan et olis suomenkielinen päiväkoti ja ala- aste suht lähellä? Jos jotain muuta hyvää/ huonoa tulee mieleen niin kaikki tieto tervetullutta.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla