Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MeNaiset ja Palanderin perheen haastattelu,

Vierailija
05.06.2007 |

millainen on Kallen vaimo, minkä kuvan jutusta saa? Briiffit vaikuttivat vähän bimbon puheilta, mutta onko muuten ok juttu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin hän on surullinen limusiinin takapenkillä, vaikka siis rikkaus ei tuo onnea. Pyrkyri tai ainakin nousukas?

Vierailija
2/4 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt kyllä pisti silmään...kiiltokuvamainen juttu- onnea heille:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minusta miltään pyrkyriltä tai bimbolta vaikuttanut. Fiksu ja vauhdikas tuntuu olevan, ja vastuullinen.

Vierailija
4/4 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mikään bimbon oloinen. Se limusiiniheitto oli lähinnä vitsi mutta myönsi tottakai, että on mukava kun ei ole taloudellisia ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme