Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säästin Kelan tuista läppäriä varten. Nyt sitten mun tuet evättiin kun näkivät 899€ Verkkokauppa veloituksen, mitä ihmettä?!

Vierailija
13.11.2024 |

Mitä ihmettä?!

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin meno

Vierailija
2/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettäpä ihmettä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko?

Vierailija
4/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuki olisi evätty jo kauan ennen kuin tilillä on 899 ylimääräistä. Tt-tukea saavalla saa olla 50€ "säästössä" tilillään.

Vierailija
5/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Pelitilillä saa olla 5000. 

Vierailija
6/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin senkin loinen 

Vierailija
7/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä osaa säästää.

Vierailija
8/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiset vieläkään oo oppinu ottamaan rahoja käteiseks tai laittamaan ulkolaisille tileille🙄

Vierailija
9/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän perheelle on tuet nasahtaneet täysin normaalisti. Lapsilisä on tullut ilman ongelmia.

Vierailija
10/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin senkin loinen 

Okei, hän tulee huomenna kello kahdeksan sun työpaikalle, ja sä pääset aamusta täyttelemään kelatukihakemuksia. Kiitoksia yhteistyöstä

Vierailija
11/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihmiset vieläkään oo oppinu ottamaan rahoja käteiseks tai laittamaan ulkolaisille tileille🙄

Tai antaa käteisen luotetulle kaverille, joka ostaa omalla luottokortillaan ne kamppeet sille loppuasiakkaalle. Vielä kun tilaa ne omaan osoitteeseen, niin aika paha on selvittää kuka lopulta läppärin lopulta osti. 

Vierailija
12/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän tuki itku....mitä ihmettä.

Vierailija
13/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tai tekemään töitä niinku mä.en ole kenellekään tilivelvollinen paljon mulla on rahaa.

Vierailija
14/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tai tekemään töitä niinku mä.en ole kenellekään tilivelvollinen paljon mulla on rahaa.

Tuskin kukaan sun 999,99 eurosta on kiinnostunu

Vierailija
15/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meidän perheelle on tuet nasahtaneet täysin normaalisti. Lapsilisä on tullut ilman ongelmia.

onneksi  tukia leikattiin ja leikataan lisää niin teidän tuki perhe voi olla perseauki.

Vierailija
16/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimeentulotuki on se viimeinen tuki, toki läppäri on tarpeellinen, olisit ottanut vähitellen ja maksanut käteisellä

Vierailija
17/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumistukea leikataan

Vierailija
18/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan sun 999,99 eurosta on kiinnostunu

mitä paskaa selität???.työtä tekevällä voi olla vaikka miljoona tilillä en ole kato kelalle tilivelvollinen mistään.

Vierailija
19/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota oon just pelännyt. Että joku tarvitsee tietokoneen, sängyn tai pesukoneen, yrittää säästää, ei saa ostettua kuin verkossa - ja tuet menevät sekaisin tai pois. Itkettää. Jokainen tietää miten tietokoneilla rahastetaan ja ne maksavat osineen, johtoineen. Miten ihmiset saavat enää kodinkoneen tai lääkärin, jos kaikki maksetaan sähköisesti. Vai pitääkö pyytää joku random auttamaan, joka vie rahat. Ellei ole sukulainen vielä elossa.

Vierailija
20/64 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

asumistukea leikataan

HYVÄ.