Mitä kertoo ihmisestä, jos katselee vain ulkomaisia kanavia?
Kommentit (7)
Jos vain ei satu tulemaan mitään itseään kiinnostavaa.
Mä en katso telkkaria juuri lainkaan, koska ohjelmatarjonta on niin surkea. Jos olisin enemmän " tv-ihmisiä" , niin ulkolaiset kanavat olisivat se juttu - parantavat kielitaitoakin!
Mun mies on britti ja me katsotaan lähinnä satelliitilta brittikanavia. Auttaa kaiketi miehellä koti-ikävään.
Miks ihmeessä pitää tuijottaa vaan ulkomaisia kanavia?
Mikä ihme tässä on niin ihmeellistä?
ulkomaalaisilla kanavilla on vähän erilaiset nämä rahavarat. Tahtonee tarkoittaa, että tulee pikkasen parempaa ohjelmaa, kuin mitä Suomen kanavilta tupaa tulemaan..
Ymmärrän, että kaikki ei tahdo tätä ymmärtää miksi kukaan haluaa katsoa muuta kuin suomeksi ja suomalaisella teksityksellä.. Mutta jos omaa niin hyvän kielitaidon, että sitä toista kieltä ymmärtää, kuin suomea, niin mikäs siinä;)
" made in Finland" =)