Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kertoo ihmisestä, jos katselee vain ulkomaisia kanavia?

Vierailija
05.06.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" made in Finland" =)

Vierailija
2/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on vähän juppeilua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vain ei satu tulemaan mitään itseään kiinnostavaa.

Mä en katso telkkaria juuri lainkaan, koska ohjelmatarjonta on niin surkea. Jos olisin enemmän " tv-ihmisiä" , niin ulkolaiset kanavat olisivat se juttu - parantavat kielitaitoakin!

Vierailija
4/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on britti ja me katsotaan lähinnä satelliitilta brittikanavia. Auttaa kaiketi miehellä koti-ikävään.

Vierailija
5/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ihmeessä pitää tuijottaa vaan ulkomaisia kanavia?

Vierailija
6/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme tässä on niin ihmeellistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
05.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaalaisilla kanavilla on vähän erilaiset nämä rahavarat. Tahtonee tarkoittaa, että tulee pikkasen parempaa ohjelmaa, kuin mitä Suomen kanavilta tupaa tulemaan..

Ymmärrän, että kaikki ei tahdo tätä ymmärtää miksi kukaan haluaa katsoa muuta kuin suomeksi ja suomalaisella teksityksellä.. Mutta jos omaa niin hyvän kielitaidon, että sitä toista kieltä ymmärtää, kuin suomea, niin mikäs siinä;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän